اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

نشست شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان با داوران نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه

نشست شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان با داوران نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، نشست مشترک شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان با داوران نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه؛ ویژه آثار کرونایی، ظهر دیروز با حضور رئیس و قائم مقام شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان، دبیر جشنواره و هیئت داوران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نظام پزشکی اصفهان برگزار گردید.

دکتر محسن مصلحی، دبیر نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه در این نشست اظهار داشت: اگرچه ابعاد وسیع پاندمی کرونا به خودی خود برگزاری چنین برنامه‌هایی را توجیه می نمود، لیکن هدف شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان، فراتر از مستندسازی، انتخاب و تقدیر از آثار برگزیده بوده که البته آن نیز ارزشمند است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به علوم انسانی و سیاست‌گذاری‌ همراه با پشتوانه فرهنگی و اجتماعی مناسب؛ گسست و بروز سردرگمی در جامعه‌ کنونی را ناشی از عدم توجه به چنین مباحثی برشمرد.

دکتر مصلحی تصریح کرد: ناهنجاری‌های موجود در سطح جامعه، بیش از آنکه به کمبود امکانات و تخصص در حوزه های علوم تجربی و مهندسی برگردد؛ مربوط به فقدان نگاه جامع و جامعه شناسانه در سیاست‌گذاری‌های کلان، تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری هاست .

وی عنوان کرد: امیدوارم که این رویداد طلیعه ای برای همکاری های بین بخشی در آینده و بهبود وضعیت موجود باشد.

در ادامه نشست، دکتر عباسعلی خادمی و دکترحسین ایقایی رئیس و قائم مقام شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان، با اشاره به اینکه برنامه ریزی جهت اجرای این رویداد در شرایط بحرانی و برای اولین بار صورت گرفت؛ ضمن تشکر از همکاری‌های صمیمانه اصحاب هنر، رسانه و ادب که با پیگیری های مستمر مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی سازمان انجام شد، آمادگی شورای هماهنگی را جهت دایر بودن دبیرخانه دائمی جایزه ملی سلامت و توسعه با اهداف عالی ترسیم شده اعلام نمودند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مراحل مختلف این رویداد و ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره و سپس بیان نقطه نظرات و پیشنهادات داوران بخش های مختلف، اظهار امیدواری گردید با تجارب به دست آمده در برنامه های آتی، شاهد برگزاری رویدادهای به مراتب فراگیرتری باشیم.

لازم به ذکر است نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه با داوری بیش از ۶۰۰  اثر از سراسر کشور در ۱۲ بخش به کار خود پایان داد.

اسامی داوران رشته‌های مختلف به شرح ذیل می باشد:

▪️مهسا آستانه، داور بخش خبر

▪️نازیلا آهنج، داور بخش گزارش مکتوب

▪️مهرناز آزاد، داور بخش خاطره و دلنوشته

▪️مهدی تمیزی، داور بخش کاریکاتور

▪️فاطمه رئوفی منش، داور بخش مصاحبه

▪️معصومه رشیدی، داور بخش مقاله

▪️محمود سلطانی، داور بخش طنز

▪️محسن طباطبایی، داور بخش گزارش تصویری

▪️محمد طباطبایی، داور بخش کلیپ تصویری

▪️منصور گلناری، داور بخش ویژه

▪️محمد حسن لطیفی، داور بخش اینفوگرافیک

▪️فرزان معظم، داور بخش عکس

♦️سازمان نظام پزشکی اصفهان

سعیده موسوی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x