اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

ممنوعیت ورود افراد بد پوشش به کلانتری ها / رفتار و اعمال ماموران پلیس باید منطبق با فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد/ قدردانی از طرح فرهنگی “سلمان محمدی” در اصفهان

رفتار و اعمال ماموران پلیس باید منطبق با فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد/ ممنوعیت ورود افراد بد پوشش به کلانتری ها/ قدردانی از طرح فرهنگی “سلمان محمدی” در اصفهان

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: بایستی تمام رفتار، کردار و اعمال نیروهای انتظامی در برخورد با شهروندان و با مجرمان منطبق با موضوعات فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” قاسم رضایی” در جمع فرماندهان انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای نیروی انتظامی و سپهبد شهید “قاسم سلیمانی”، اظهارداشت: امروز که لباس نیروی انتظامی بر تن داریم و در کسوت این نیرو مشغول خدمت هستیم و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) لقب مجاهد فی سبیل الله را به ما داده باید دغدغه دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای انقلاب را داشته باشیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در تمام حوزه ها و شئون زندگی مردم می تواند نقش آفرینی کند و این توفیق بسیار بالایی است و تکلیف این نیرو را نیز بیشتر می کند.

سردار رضایی، بر تسری دادن مکتب شهید “حاج قاسم سلیمانی” در نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد: شهید سلیمانی با اعمال خود تمام توفیقات را کسب کرد و به جایی رسید که مقام معظم رهبری در خصوص وی فرمودند که من به مقام شهید سلیمانی غبطه می خورم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: یکی از ویژگی های مکتب شهید “قاسم سلیمانی” این است در عین اینکه در برابر ترامپ رجز خوانی می کرد ، وقتی به یک فرزند شهید می رسید در کنار او زانو می زد.

وی وصیت نامه شهید “سلیمانی” را وصیت نامه سیاسی، الهی، نظامی، دفاعی و تکلیف مداری عنوان کرد و گفت: از تمام کارکنان نیروی انتظامی می خواهم این وصیت نامه را مطالعه کرده و برنامه های خود را براساس مکتب این شهید تنظیم کنند.

سردار رضایی ادامه داد: بایستی تمام رفتار، کردار و اعمال نیروهای انتظامی در برخورد با شهروندان و با مجرمان منطبق با موضوعات فرهنگ اصیل نظام اسلامی باشد.

عالی ترین مقام نیروی انتظامی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم باید مقدم بر مقابله با آن باشد، گفت:  بایستی شب گردها، دشت بان ها، نگهبانان زمین های کشاورزی و .. که در گذشته بودند را مجدداً احیا کرده و از این ظرفیت ها به منظور پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم.

جانشین فرمانده ناجا، یکی از دغدغه های مردم را وقوع سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: بایستی با کمک مردم خیّر اردوگاه های ترک اعتیاد ساخته و این افراد را پاک کنیم و با این کار هزینه های خود در حوزه سرقت را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه کلانتری مکان مقدسی است، تاکید کرد: افراد بد پوشش حق ورود به این مکان را ندارند و به هیچ وجه رئیس کلانتری، اجازه ندارد بد پوشش ها را به کلانتری راه بدهد و بایستی با احترام به آنها گفته شود که حجاب خود را اصلاح کرده و مجدداً  وارد این مکان شوند.

جانشین فرمانده ناجا، با قدردانی از اجرای طرح فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی “سلمان محمدی” که با ایده و همیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تازگی شروع شده گفت: این طرح مورد تائید ناجا است  و  قابلیت تسری و الگوسازی در سایر استان ها را نیز دارد. گفتنی است، در پایان این جلسه سرهنگ “محمد رضا هاشمی فرد” به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی و از زحمات و خدمات دوران ۳۴ ساله سرهنگ “حسین حسین زاده” جانشین سابق این فرماندهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر به عمل آمد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x