اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون است.

واگذاری کیش ساخته ذهن اپوزیسیون مزدور آمریکا است

پایگاه خبری احوال نیوز : قاضی زاده نوشت: موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون مزدور آمریکا جهت توقف قرارداد ایران و چین است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه متون انگلیسی و فارسی این موافقت‌نامه در سایت‌ها منتشر و برای پرسشگران خیرخواه و باسواد کشور قابل بررسی است.

‌این نماینده مجلس یادآور شد: به شدت به دنبال بررسی دقیق و همه جانبه قرارداد ایران و چین توسط مجلس و کارشناسان هستم، اما مخالف هجمه هیجانی، از سر بی‌اطلاعی و بدون دانش به آن هستم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: قطعی است که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

وی با اشاره به مذاکرات میان ایران و چین طی ۲.۵ سال گذشته گفت: هنوز این قرارداد از سوی هیچ کدام از دو دولت قطعی نشده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمونه این موافقت‌نامه، موافقت‌نامه جلوگیری از اخذ عوارض مضاعف میان ایران و هند بود که هفته گذشته در صحن علنی مجلس بررسی و مقرر شد دو کشور میزان عوارض دریافتی را کمتر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x