اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

معاون سازمان هواپیمایی کشوری : شروع مجدد و افزایش تدریجی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشور

معاون سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به ایران

بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به ایران

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از شروع مجدد و افزایش تدریجی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشور خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری؛ مرتضی دهقان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تدوین، ابلاغ و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه هوایی، گفت: نظارت و بازرسی‌های مستمری بر رفتار فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تمدید نوتام شماره CIZB-2020-01R1 با موضوع فضای ایران توسط آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپاEASA در روزهای اخیراً ظهار داشت: این نوتام تمدید کننده نوتام قبلی EASA برای فضای ایران بوده و تغییری در متن و توصیه نوتام صورت نگرفته و صرفاً تا تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۱ تمدید شده است.

دهقان افزود: بر پایه متن این نوتام که دقیقاً مشابه نوتام قبلی است؛ به شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌شود برای پرواز زیر ارتفاع ۲۵۰۰۰پ ا در فضای ایران بر اساس ارزیابی ریسک خود اقدام کنند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مذاکراتی باEASA و برخی کشورهای اروپایی برای رفع نگرانی و دادن اطمینان در خصوص فضای ایران صورت گرفته است، افزود: بازگشت مجدد ایرلاین‌های بین‌المللی به کشور پس از بحران ناشی از کرونا نشانه اقدامات مثبت و ایمنی و امنیت فرودگاه‌ها و فضای ایران است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x