اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

بنا به اعلام نفت کشی که در سواحل امارات توقیف شده بود دیروز در آب‌های ایران رؤیت شده است

ایران نفتکش توقیف شده خود از سوی آمریکا را پس گرفت

ایران نفتکشی را که توسط آمریکا توقیف شده بود پس گرفت

طبق اعلام پایگاه خبری نورنیوز ،  مؤسسه رفاه دریانوردان اعلام کرد: نفتکشی که توسط آمریکا و به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران توقیف شده بود، توسط ایران بازپس گرفته شده است

بنا به اعلام این مؤسسه این نفتکش که در سواحل امارات توقیف شده بود دیروز در آب‌های ایران رؤیت شده است.

دیوید هاموند مدیرعامل مؤسسه مذکور می‌گوید:جزئیات بیشتری نسبت به این اتفاق ندارد.   مؤسسه رهگیری خطوط کشتیرانی تانکر ترکرز هم می‌گوید که تصاویر ماهواره‌ای از حضور این کشتی در نزدیکی آب‌های جزیره هرمز حکایت دارد. محل کنونی گلف‌اسکای ۱۹۰ کیلومتر با شهر خورفاکان امارات که در آنجا توقیف شده بود فاصله دارد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، مؤسسه رفاه دریانوردان اعلام کرد: نفتکشی که توسط آمریکا و به خاطر دور زدن تحریم‌های ایران توقیف شده بود، توسط ایران بازپس گرفته شده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم این خبر را تأیید کرده و اعلام کرده است این کشتی پس از چند روز ناپدید بودن در نزدیکی سواحل ایران رؤیت شده است و مدعی است این نفتکش به صورت چراغ خاموش در روند صادرات نفت ایران فعالیت می‌کرده است و آمریکا نیز در تلاش بوده تا با توقیف این نوع نفتکش‌ها حلقه فشار تحریمی علیه ایران را تنگ‌تر کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x