اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ۲ انبار لاستیک خودرو را کشف کردند.

ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ۲ انبار لاستیک خودرو را کشف کردند.

پایگاه خبری احوال نیوز ، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، از کشف ۲ انبار لاستیک های داخلی و خارجی خودرو در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”حسین حسین زاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در راستای طرح های ویژه مبارزه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار محموله بزرگی از لاستیک های داخلی و خارجی در ۲ انبار کالا در سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم، با اخذ مجوز از مقام قضائی در محل مورد نظر حاضر شده و طی بازرسی از انبارها ۶ هزار و ۱۰۰حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی خودروهای سواری و کامیون کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، لاستیک های مکشوفه مدت های زیادی است که در این انبارها  نگهداری شده و هیچ خروجی به بازار نداشتند که همین امر مصداق بارز احتکار محسوب می شود، خاطر نشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش لاستیک های احتکاری را ۴۰میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسین زاده، از پلمب انبار مذکور با دستور مقام قضائی خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ فرد متخلف نیز دستگیر و همراه با پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه را باعث اخلال در اقتصاد کشور و افزایش قیمت ها و بروز مشکلات عدیده در زندگی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که اقدام به احتکار کالا کنند برخورد می کند و از مردم می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x