اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

به همت سازمان نظام پرشکی اصفهان ،فراخوان نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه منتشر شد.

به همت سازمان نظام پرشکی اصفهان ،فراخوان نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه منتشر شد.


دکتر محسن مصلحی دبیر نخستین دوره جایزه سلامت و توسعه، از انتشار فراخوان این رویداد علمی، فرهنگی با محوریت کرونا ویروس در سطح ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر محسن مصلحی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه سلامت و توسعه در گستره ملی اظهار کرد: با توجه به درگیری کلیه کشورهای جهان با پاندمی کرونا و تحت تأثیر قرار دادن تمامی ابعاد سلامتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جوامع، به صورتی که به عنوان بزرگترین تهدید جوامع بشری پس از جنگ جهانی دوم قلمداد می گردد؛ رویداد علمی، فرهنگی نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه با هدف بررسی تأثیر ویروس کرونا بر حال و آینده جهان و چگونگی برخورد افراد مختلف با این پدیده گسترده و عمیق و نیز درس ها و عبرت های مواجهه با این پاندمی برگزار می گردد.
وی در ادامه افزود: ما با مطالعه و بررسی دقیق موضوع و مشورت با صاحب نظران؛ از بین بیش از ۶۰ محور پیشنهادی، ۱۹ محور اصلی را که در برگیرنده مهمترین ابعاد COVID-19 بود، انتخاب و نسبت به فراخوان آثار کلیه علاقمندان در قالب های مختلف اقدام نمودیم.
دبیر نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه در خصوص نحوه ارسال آثار به دبیرخانه عنوان کرد: از همه عزیزانی که مایل به شرکت در این رویداد بزرگ هستند، درخواست می گردد ضمن مراجعه به سایت سازمان نظام پزشکی اصفهان به آدرس Www.isf-irimc.org آثار خود را بر اساس بخش‌های اعلام شده در فراخوان ارسال نمایند.
دکتر محسن مصلحی گفت: در پایان این رویداد بزرگ؛ ضمن تجلیل از برگزیدگان تلاش خواهیم کرد تا با داوری و انتخاب بهترین آثار نسبت به انعکاس نتایج جهت استفاده در برنامه ریزی های آتی توسط مراکز علمی، پژوهشی، فرهنگی و تصمیم سازی اقدام نمائیم.
وی ادامه داد: تدوین و انتشار آثار برگزیده در قالب یک مجموعه، تقدیر از برگزیدگان، تجلیل از فداکاران مقابله با پاندمی کرونا و نیز شهدای سلامت در حضور چهره های شاخص پزشکی، فرهنگی و هنری کشور از مهمترین برنامه های این رویداد ملی به شمار می رود.
دبیر نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از قالب ها و محورهای آثار، شرایط و قوانین فراخوان، مهلت ارسال آثار و نحوه اهدای جوایز به سایت رسمی سازمان نظام پزشکی اصفهان مراجعه نمایند.

سعیده موسوی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x