اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

فاطمه فولادگر : پس از انکه تمامی تکنیکهای مربوط به نور درمانی را فرا گرفتید،برای رسیدن به نتیجه مطلوب و درمانگر باید اندکی تامل و تمرین داشته باشید

فاطمه فولادگر : پس از انکه تمامی تکنیکهای مربوط به نور درمانی را فرا گرفتید،برای رسیدن به نتیجه مطلوب و درمانگر باید اندکی تامل و تمرین داشته باشید

 

قسمت چهارم

پایگاه خبری احوال نیوز ، فاطمه فولادگر پژوهشگر و محقق رنگ شناسی در گفتگو با پایگاه خبری احوال نیوز ،در رابطه با بحث رنگها گفت :

نظریه های قرانی درباره رنگ سفید: رنگ سفید نشانه ی شادی و پاکی است،رنگی همراه با امیدو ارامش،مهربانی،دوستی،ایمان، خوشبینی ،اطمینان و علاقه به زندگی است.اسلام نیز دینی مطابق با فطرت و نظافت و پاکی است و بر پوشیدن لباس سفید بسیار تاکید شده است.بهترین و ورزیده ترین رنگ برای لباس،سفید معرفی شده است.بیشتر لباس های رسول اکرم(ص) سفید بود و می فرمودند :به زندگانتان لباس سفید بپوشانید و مردگانتان را با ان کفن کنید.

 


لفض (ابیض) تنها یک مرتبه در قران در ایه ۱۸۷ سوره بقره امده است که شاید اشاره به اصل بودن نور سفید برای سایر رنگها می باشد.رنگ سفید از رنگهای بهشتی است که نشانه روشنی،زیبایی،بهداشت و رنگی دلنواز است.
تعیین رنگ درمان کننده با استفاده از روشهای درمانی مشخص:
در این مقاله مجموعه ای از بیماری های عمومی مشخص شده است که برای درمان انها رنگهای خاصی با دستورالعملهای گوناگون تجویز میشود.
کم خونی:۱۰ دقیقه حمام نور قرمز ، ۵ دقیقه تاباندن نور قرمز برناحیه کمر،نوشیدن روزانه یک لیوان اب که در بطری قرمز نگهداری میشود.این اعمال سبب تعادل چاکرای مانی پورا خواهد شد.

 


آرتریت:گردن را تحت تابش نور قرمز قرار دهید.
آسم:در بزرگسالان از نور قرمز، زرد و نارنجی استفاده میکنند.پس از حمله آسم نور نارنجی به کار برده میشود.
آسم در کودکان: از رنگ قرمز جهت تاباندن روی لوزالمعده استفاده میشود.
سنگهای کلیه: تابش نور نارنجی به مدت ۱۵ دقیقه و نوشیدن اب بطری نارنجی رنگ سبب تعادل در چاکرای آناهاتا میگردد.
آب مروارید: به مدت ۱۰ دقیقه تابش نور نیلی بر روی چشم ها و سپس روده ها، این عمل تعادل چاکرای ویشدا و شبکه عصبی حلق را برقرار میسازد.
قلب: رنگ قرمز برای تحریک قلب و رنگ ابی جهت ارام ساختن ان میباشد.
فشارخون بالا:رنگ ابی یا سبز
فشارخون پایین: رنگ قرمز
دندان درد:به کارگیری  رنگ ابی با تابش بر سطح ناحیه دردناک، نوشیدن اب تحت نور افتاب سبب ایجاد تعادل در چاکرای آجنایا میگردد.
اختلالات روانی: استفاده از نور بنفش
پارکینسون: در موارد حاد،رنگ ابی بر روی سیستم عصبی به مدت ۳۰ دقیقه و رنگ بنفش بر سطح ناحیه فوقانی سر،نزدیک به ملاج تابانیده شود.در موارد مزمن، نخست به مدت ۱۵ دقیقه از رنگ لیمویی استفاده شود،سپس دستورالعمل فوق را ادامه دهید تا تعادل در چاکرای ساهاس را ایجاد شود.
زخم معده:۱۵ دقیقه نور زرد بر روی شکم و ناحیه تحتانی کمر تابانیده شود تا تعادل بر چاکرای مانی پور احیا گردد.
پیش از آنکه تمامی تکنیکهای مربوط به نور درمانی را فرا گرفتید،برای رسیدن به نتیجه مطلوب و درمانگر باید اندکی تامل و تمرین داشته باشید. ابتدا منبع نور را صحیح و مناسب انتخاب کنید،پس از ان با پرسش از متخصصین این فن و کسانی که علم و تجربه دارند منبع نور را به نحوی انتخاب کنید که از هرگونه الودگی موجی،همانند ماورای بنفش و پرتو مادون قرمز مصون باشید.با اندکی تفکر،تمرین و تجربه میتوانید به نتایج شگفت انگیزی در علم و فن رنگ درمانی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x