اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

اقتدار ناجا در مقابله با مفسدان جامعه /نقش تعیین کننده ناجا در انتخابات دوم اسفند

آیت الله مهدوی : اقتدار ناجا در مقابله با مفسدان جامعه /نقش تعیین کننده ناجا در انتخابات دوم اسفند

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط ناجا گفت: نیروی انتظامی می بایست در مقابل مفسدان جامعه و مخلان نظم و امنیت عمومی با اقتدار برخورد کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، آیت الله “سید ابوالحسن مهدوی” در جلسه توجیهی آموزشی روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اصفهان اظهار داشت :قبل از هر چیز وظیفه خودم می دانم از زحمات شبانه روزی که نیروهای سخت کوش انتظامی برای تامین امنیت کشور متحمل می شوند تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: توصیه من به کارکنان نیروی انتظامی این است که همواره اقتدار داشته باشند و البته اقتدار به این معنا نیست که بخواهند برخورد کنند بلکه باید به گونه ای برخورد شود که از وقوع بسیاری از جرایم در جامعه پیشگیری شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: توصیه دوم من این است که نیروی انتظامی در عین اقتدار رفتای توام با عطوفت و مهربانی با مردم داشته باشد.

آیت الله مهدوی، گفت: ما با آن کاری که پلیس در غرب انجام می دهد و با چوب و باطوم به جان مردم می افتد اصلاً موافق نیستیم چون دین ما دین عقلی و نظام ما هم جمهوری اسلامی و پشتوانه این نظام نیز مردم هستند و همین مردم هستند که در تمام صحنه ها از این نظام حمایت کرده اند و ان شاء الله در ۲۲ بهمن هم با حضور پرشور خود حمایت خود را از نظام به نمایش خواهند گذاشت.

این مقام مسئول اعتراض به کمبودها و کم کاری مسئولان را حق طبیعی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی باید با ملاطفت با مردم معترض برخورد کند اما باید مراقب بود که این موضوع نیز نباید زمینه سوء استفاده از نیروی انتظامی را فراهم آورد و عده ای بخواهند به این نیرو توهین کنند و نظم عمومی را برهم بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات آبان ماه را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ناجا زمانی که مردم به گران شدن بنزین اعتراض می کردند با ملاطفت و آرامش با آنان برخورد کرد اما وقتی عده ای آشوبگر از اعتراضات آرام مردم سوءاستفاده کرده و امنیت جامعه را برهم زدند مقتدرانه عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی سپس به نقش نیروی انتظامی در امنیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: برای ما حضور حداکثری در انتخابات از هر چیزی پر اهمیت تر است چرا که جمهوریت نظام با حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان داده می شود و دشمن هم بر روی این مسئله خیلی برنامه ریزی کرده است.

آیت الله مهدوی، نقش ناجا در حضور مردم پای صندوق های رأی را تعیین کننده عنوان کرد و گفت: حضور نیروی انتظامی به مردم یک آرامش و اطمینان خاطر می دهد چون می دانند هیچ کس دخالتی در رأی دادن آنان نمی کند و هم با اقتدار از صندوق رأی آنان تا زمان شمارش آرا حفاظت می شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x