اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث شرق شمال غرب مرکزی

مرگ نوجوان ۱۴ ساله در استخر سمیرم به علت عدم آشنایی با فنون شنا و عدم نظارت مسئولان

مرگ نوجوان ۱۴ ساله در استخر سمیرم به علت عدم آشنایی با فنون شنا و عدم نظارت مسئولان

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از غرق شدن نوجوانی ۱۴ ساله در استخر این شهرستان به علت عدم آشنایی با فنون شنا و عدم نظارت مسئولان مربوطه خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام یک مورد غرق شدگی در استخر شنای شهرستان سمیرم ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند نوجوانی ۱۴ ساله که برای شنا کردن به محل رفته بود غرق و جان خود را از دست داده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت اولیه وقوع این حادثه عدم آشنایی متوفی به فنون شنا و عدم نظارت کافی مسئولان مربوطه اعلام شده و علت کارشناسی نیز در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد خاطر نشان کرد:وظیفه ذاتی مسئولان استخرهای مجاز و غواصان نجات، نظارت بر افرادی است که در استخر شنا می کنند و اگر مشاهده کردند فردی به فنون شنا آشنایی ندارد می بایست از ورود او به قسمت عمیق اکیدا خودداری کنند و در نظر داشته باشند که مسئولیت آنها حفاظت ازجان افرادی است که در استخر شنا می کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x