اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

قابل توجه نیروهای پلیس راهور، برای صدور المثنی گواهی نامه مردم مشکلات خود را بیان نمودند

قابل توجه نیروهای پلیس راهور ، برای صدور المثنی گواهی نامه مردم مشکلات خود را بیان نمودند

پایگاه خبری احوال نیوز ، اشاره به مواردی که افراد در مواجه با مراکز و سازمانها با آن درگیر هستند ، مشکل مردم ؛ برای صدور المثنی گواهی نامه ، قوانین و مقررات برای همه افراد لازم اجرا است و مهم تر از همه احترام به این قوانین ورعایت کردن آنها می باشد .

و توجه بیشتری می کنند زمانیکه بدانند نیروهای پلیس در مواجه با این مشگل راهگشایی آنان خواهند بود.

یکی از بانوان همشهری به خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت : مدت چهار ماه چهار روز پیش  مدارک کامل را برای گرفتن المثنی گواهینامه رانندگی به مرکز پلیس + ۱۰  بردم و،  تمامی هزینه های مربوطه را پرداخت کردم  بعد از گذشت سه ماه، خانمی از این مرکز زنگ زد و اعلام کرد کپی کارت ملی را باید به مدارک اضافه کنم .

این شهروند در ادامه بیان کرد: در آن زمان در منطقه ایی بودم  که نتوانستم کپی کارت ملی را مجددا ارسال نمایم  ولی ، چندروز  بعد ارسال کردم .

جالبتر اینکه خانم کارمند مرکز پلیس درجوابم گفت : حالا این مشکل پیش آمده است . شما بگوید من در این مدت بدون گواهی نامه چگونه می توانم مشکل خود را حل کنم .

این شهروند خانم در پایان اظهار کرد:  هزینه های مربوط را پرداخت کردم و اکنون ۴ ماه و ۴ روز طول کشید ه است که ،  تازه خبر صدور گواهینامه را گرفته ام .

و این آرزو را دارم که،  سازمان بتواند مشکلات را با توجه به عصر ارتباطات و بهره گیری از دولت الکترونیک هر چه زودتر حل گرداند تا نگرانی ها برطرف گردد.

انتهایی پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x