اجتماعی استان اصفهان بین الملل جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

نگاهی به وصیت نامه شهدای پلیس اصفهان، وصیت نامه شهید ” محمد جواد جان قربان / جوانان ایران! آینده ی این مملکت

 نگاهی به وصیت نامه شهدای پلیس اصفهان، وصیت نامه شهید ” محمد جواد جان قربان / جوانان ایران! آینده ی این مملکت

 

 

 نگاهی به وصیت نامه شهدای پلیس اصفهان، وصیت نامه شهید ” محمد جواد جان قربان

پایگاه خبری احوال نیوز ،  جوانان ایران! آینده ی این مملکت، آینده این انقلاب، آینده خودتان در دست شماست، شمائید که با هر جمله، با هر حرکت و با هر رفتاری آینده این میهن و انقلاب را تعیین می کنید.

« برادران و خواهران از شما می خواهم به عنوان عضوی از اجتماع کشورمان برای حفظ و دفاع از دین و شرف مملکت، استوار و محکم در مقابل ظلم و جور و ستم اشغالگران و هرگونه بی عدالتی بایستید.

جوانان ایران! آینده ی این مملکت، آینده این انقلاب، آینده خودتان در دست شماست، شمائید که با هر جمله، با هر حرکت و با هر رفتاری آینده این میهن و انقلاب را تعیین می کنید. شما نباید بگذارید که خون هزاران شهید پایمال شود. شما نباید بگذارید رنج هزاران سرباز که در دفاع از میهن تلاش کرده اند از بین برود شما باید ادامه دهنده راه شهیدان و سربازان در دفاع از کشورمان باشید.

شما باید دست در دست هم دهید و این مملکت را آباد کنید شما باید با ظلم و جور استبداد و استعمار مبارزه کنید. شمائید که باید ایران را بسازید. آری شما ایرانی هستید و ایرانی است که باید به فکر ایران باشد نه کس دیگر، از شما می خواهم به فکر خودتان، به فکر میهنتان و به فکر ایرانتان باشید و از شما می خواهم که همیشه پیرو رهبر کبیر انقلابمان باشید به امید ظهور مهدی (عج) و به امید پیروزی حق بر باطل و به امید پیروزی کشور عزیزمان در جنگ تحمیلی.»

 محل شهادت: کردستانبانه سال شهادت: ۱۳۶۳/۴/۱۸

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x