اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

شهید احمد مزروعی : با این منافقین چپاولگر که دم از خلق می زنند سخت مبارزه کنید و جهاد در راه خدا را فراموش نکنید

شهید احمد مزروعی : با این منافقین چپاولگر که دم از خلق می زنند سخت مبارزه کنید و جهاد در راه خدا را فراموش نکنید

 

نگاهی به وصیت نامه شهدای پلیس اصفهان ، وصیت نامه شهیداحمد مزروعی

پایگاه خبری احوال نیوز ،  پیامی به شما مردم شهید پرور دارم از شما ملت ستم کشیده می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشید و در هیچ زمانی پشت رهبرتان را خالی نکنید.

 

« ای برادران! با تشکیل جلسات مذهبی و اسلامی ایمان خود را محکم کنید و تقوا را پیشه خود سازید و این سخن حضرت علی (ع) است که می فرمایند: ای مسلمانان تقوا را پیشه ی خود کنید چونکه سلاح تقوا سلاح محکمی در مقابل هواهای نفسانی و وسوسه های شیطانی است همیشه به یاد داشته باشید، از خدای خود یک لحظه غافل نشوید و حالا پیامی به شما مردم شهید پرور دارم از شما ملت ستم کشیده می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشید و در هیچ زمانی پشت رهبرتان را خالی نکنید.

 

با این منافقین چپاولگر که دم از خلق می زنند سخت مبارزه کنید و جهاد در راه خدا را فراموش نکنید البته جهاد در راه خدا نه فقط به جبهه آمدن است بلکه پشت جبهه هم می توان جهاد کرد و آن جهاد مبارزه ی با نفس است

ای خواهران! بدانید که حجاب شما از خون من رنگینتر است و حجاب خود را کاملاً حفظ کنید و همچون زینب بایستید و مثل کوه استوار باشید و ای برادران! شما هم همچون علی اکبر راسخ و صبور باشید.»

بخشی از وصیت نامه شهید احمد مزروعی ، محل شهادت: سیستان و بلوچستان ، سال شهادت: ۱۳۶۶/۱۰/۳۰

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x