اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر کردستان مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شهید رضا صفری : هر کس در هر کاری مشغول است کمال جدیت را بکار بگیرد تا از هرگونه تهدیدی در مسائل …. در امان باشیم.

شهید رضا صفری : هر کس در هر کاری مشغول است کمال جدیت را بکار بگیرد تا از هرگونه تهدیدی در مسائل …. در امان باشیم.

 

نگاهی به وصیت نامه شهدای پلیس اصفهان، وصیت نامه شهید ” رضا صفری

پایگاه خبری احوال نیوز ،  وصیت من به ملت شریف ایران این است که هر کس در هر کاری مشغول است کمال جدیت را بکار بگیرد تا از هرگونه تهدیدی در مسائل اقتصادی ، اجتماعی و …. در امان باشیم.

برای ملت شهید پرور ایران پیامی دارم و آن این است که برای خود سازی به جبهه ها بشتابید و این مزدوران ضد اسلام را هلاک کنید تا مبادا دشمن فکر کند که ما اهل جنگ نیستیم و اسلام شکست پذیر است.

وصیت من به ملت شریف ایران این است که هر کس در هر کاری مشغول است کمال جدیت را بکار بگیرد تا از هرگونه تهدیدی در مسائل اقتصادی ، اجتماعی و …. در امان باشیم.

پیام من به برادران و خواهران عزیزم این است که از علما و روحانیان فعال در صحنه پیشتیبانی کنید که پشتیبانی از آنها پشتیبانی از اسلام است. از کوچکترین کارهای منافقانه و از فساد در جامعه جلوگیری کنید و بدانید اگر که خونتان را در این راه بریزید برادران رزمنده شما با رمز یا حسین به پیش میروند تا بعد از فتح کربلا از راه کربلا به قدس عزیز راه یابند.

بخشی از وصیت نامه شهیدرضا صفری” ، محل شهادت: کردستان ، سال شهادت: ۱۳۶۱

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x