اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آقای استاندار اصفهان ستاد بحران استان را به ستاد بحران آفرینی تبدیل کنید، شما هم صبح متوجه تعطیلی مدارس شده اید؟!!

آقای استاندار اصفهان ستاد بحران استان را به ستاد بحران آفرینی تبدیل کنید، شما هم صبح متوجه تعطیلی مدارس شده اید؟!!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،  تصمیمات شبانه ، و سردرگمی مردم ، بیخیال مسئولین محترم استان اصفهان .!!!

دقیقا ساعت ۱۲ شب ۲۳ آبان سال ۱۳۹۸ بود که دولت روحانی رسما افزایش نرخ بنزین ۳۰۰ درصدی را اعلام کرد وموجب سردرگمی و مبهوت شدن مردم را موجب شد. ورد آخر هم فهمیدیم که خود رئیس جمهور هم خواب بوده است و مثل مردم صبح که از خواب بیدار شده است ، توسط اعضای خانواده ی خود فهمیده است ، که بنزین گران شده است.

 

 

حال استاندار محترم اصفهان ، با ستاد بحران آفرینی ، در ساعت ۲۳ شب مدارس را تعطیل اعلام می نمایند. و در واقع بحرانی را در سطح شهر برای دانش آموزان و خانواده ی آنها و برای سرویس مدارس و معلمان و مدیران مدارس … ایجاد می نمایند. چرا که که در حین بحران، بحران آفرینی میکنند. گفتم شاید ستاد بحران واستاندار محترم و روابط عمومی استانداری هم مانند مردم صبح متوجه تعطیلی مدارس شده باشند. آقای استانداراصفهان ستاد بحران استان را به ستاد بحران آفرینی تبدیل کنید، شاید شما هم صبح متوجه تعطیلی مدارس شده اید.!!!

 

ستاد مدیریت بحران استانداری استان اصفهان نیز که روز گذشته رسما اعلام کرده بود هیچ مقطع تحصیلی استان در روز یکشنبه ۱۰ آذر تعطیل نیست ، اما ساعت ۲۳ شب تصمیم بر تعطیلی مدارس اصفهان و چند شهرستان می گیرد.!!!!!

صبح زیبای امروز والدین ، دانش آموزان ، معلمان و سرویس های مدارس اصفهان همراه با سردرگمی و بلاتکلیفی می شود.!!

چه کسی پاسخگوی بحران مدیریت و تصمیمات شبانه است ؟

این در حالی است که در اکثر استانهای کشور که مشکل ، آلودگی داشتند ، از روز قبل ، حتی دانشگاههای ، را اعلام بر تعطیلی نموده بودند.آیا مسئولین با استانداران دیگر استانها در مورد مشکلات مردم با هم صحبت می کنند؟!!!

گفتم شاید مسئولین محترم ، بدانند که اگرکه اگر،  تعطیلی مدارس زود هنگام اعلام شود و تعداد روزهای تعطیل هم اطلاع رسانی شود بسیاری از خانواده ها به زادگاه خود مسافرت می کنند و آلودگی هم کاهش چشمگیری خواهد داشت.

این شیوه اعلام کردن در ساعت ۱۱ شب هیچ تاثیری در کاهش الودگی ندارد .کمی به فکر مردم هم باشید.!!!

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x