اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث شرق شمال غرب مرکزی

حادثه رانندگی در اصفهان ، صبح امروز در آزاد راه “امیرکبیر” اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

حادثه رانندگی در اصفهان ، صبح امروز در آزاد راه “امیرکبیر” اصفهان ۴ کشته برجای گذاشت

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون کشنده ولوو با ۲ وانت در آزاد راه “امیرکبیر” و فوت۴ نفر خبر داد.

 

سرهنگحسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک مورد تصادف فوتی در آزاده راه “امیرکبیر” اعلام شد که ماموران پلیس راه “کاشان-اصفهان” بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۲ دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان به علت نقص فنی یکی از آنها در کنار آزاد راه توقف کرده بودند و در حال رفع نقص بودند که یک کامیون کشنده ولوو به شدت با آنها برخورد می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی ۴ نفر از افرادی که در کنار خودروها بودند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون کشنده اعلام شده، از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند ، از عجله و شتاب اکیدا خودداری شود و هر گاه احساس و خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.#

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x