اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رامین صنمار : استان اصفهان از لحاظ میزان کسب و کار های مجازی مجوز دار در رتبه دوم/ گامی مثبت برای کار آفرینان فضای مجازی

رامین صنمار :  استان اصفهان از لحاظ میزان کسب و کار های مجازی مجوز دار در رتبه دوم/ گامی مثبت برای کار آفرینان فضای مجازی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، بررسی انجمن صنفی کسب و کار مجازی استان اصفهان با کمک تعدادی کار آفرین این بخش ضمن توجه به موارد و مشکلات سعی در پیگیری این خواسته ها دارد .

این جلسه ، بدون حضور مسئولین  در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات ( پارک لاله ) تشکیل شد .

 

رامین صنمار رئیس انجمن صنفی کسب و کار مجازی استان اصفهان گفت: کل کسب و کارهای مجوز دار در سال ۹۷ ۴۹۹۷هزارسال ۹۶یعنی یکسال قبل تر  ۳۴۳۱۵۳هزارو در سال ۸۹یعنی زمان شروع کسب وکار مجازی در طول یکسال چهار نفر بودندو کم کم بیشترشدند.

رامین صنمار ضمن اشاره به استان اصفهان از لحاظ کسب و کار مجازی ادامه داد: استان اصفهان در این تاریخ از لحاظ میزان کسب و کار های مجازی مجوز دار در رتبه دوم قرار دارد و ۸% از کل کسب کار مجازی را این استان به خوداختصاص داده است.

 

حوزهای فعال این گروه در ارائه کالا ۳۹% ، ارائه کالا و خدمات ۲۶% ، و ارائه خدمات ۳۵% را به خوداختصاص داده اند.

و حضور بانوان را در این عرضه جالب دانست که در سال ۹۶تعدادشان %۹ و آقایان ۹۱% و در سال ۹۷ افزایش بانوان به ۱۳% و ۸۷% آقایون به خود اختصاص داده اند .

رئیس انجمن صنفی کسب و کارها مجازی استان اصفهان افزود : بیشترین زمینه فعالیت های واحدهای کسب و کارالکترونیک در سه بخش فروشگاههای آنلاین عمومی ، آموزش ، تولید محتوا دانست . و ، تعداد وب سایت هایی که تجارت الکترونیک را انجام می دهند را ۲۷۰۰۰۰که  ۱۸% آنها مجوز دار هستند وحجم در گردش مالی این بخش  ۲۰۸۰۰۰میلیارد تومان بوده است .

رامین صنمار در پایان اشاره کرد:موارد زیادی پیشنهاد شده  که در حال پیگیری هستیم و با بیانیه انجمن صنفی استان اصفهان شهرهایی مانند : تهران ، مشهد ،و شیراز جدیدا در حال وصل شدن به کسب و کارهای مجازی هستند که کارهایی بزرگی اجرا خواهد شد .

رویا مردانی

 

 

 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x