اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پلیس راه انتظامی استان اصفهان : اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در محور اردستان به کاشان

  پلیس راه انتظامی استان اصفهان : اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در محور اردستان به کاشان

 

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت تردد برای خودروهای سنگین در محور اردستان به کاشان و بالعکس به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری ویژه ۲۸ صفر خبر داد.

سرهنگ” حسین پورقیصری” ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : به منظور همراهی با مردم مومن و عزادار و در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری که همه ساله با شکوه خاصی در بقعه شریف آقا “سید علی عباس” واقع در شهربادرود از توابع شهرستان نطنز برگزار می شود، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اقدام به محدودیت تردد برای خودروهای سنگین می کند.

وی افزود: براین اساس تردد تمامی خودروهای سنگین در مسیر رفت و برگشت اردستان به کاشان از دوراهی بادرود به سمت بادرود و محور کاشان به بادرود از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۸ فردا پنجم آبان ماه است.

سرهنگ پورقیصری: با توجه به اینکه جاده مذکور دوطرفه است و در این روز با تردد زیاد خودروهای سواری مواجه می شویم این محدودیت برای خودروهای سنگین اعمال شده و از رانندگان این دسته از خودروها می خواهیم که از مسیر جایگزین آزادراه امیرکبیر برای تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x