اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

چه کسی مسول است، ستاد اربعین را منحل کنید / ستاد اربعین فقط پول بگیرد و کاری به این کار مردمی که همه از روی اخلاص و عشق است نداشته باشد

چه کسی مسول است، ستاد اربعین را منحل کنید / ستاد اربعین فقط پول بگیرد و کاری به این کار مردمی که همه از روی اخلاص و عشق است نداشته باشد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، شور و شوق دیدار با اباعبدالله الحسین علیه السلام در وجود مردم موج می زند بعضی با پاهای برهنه و بعضی با کودکان وبرخی با پیرمرد و پیرزن و کوچک و بزرگ ؛ زن و مرد فقیر و دارا و…. نمی شناسند. با دیدن این صحنه ها اشک شوق و ذوق برای دیدار یار شما را نیز منقلب می کند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، از پیاده روی اربعین پر شور و شعور حسینی ،  تمامی نویسنده ها و عکاسان و فیلمبرداران و هنرمندان و … در حال ثبت حماسه ی این حرکت مردمی و زیبای تاریخی هستند. این همه تلاش در جهت ثبت ماندگار؛ باز از ثبت این همه زیبایی در عشق کم می آورند.

 

 

در کنار این همه زیبایی ها ستادی به نام؛ستاد اربعین با هزینه‌هایی که از همین زایرین گرفته است وبا هزینه‌هایی که از بیت المال به آنها پرداخت می شود با ارسال پیامک مردم را ناامید و می ترساند که مردم در مسیر کربلا آنها را بیشتر چوپان دروغگو می خواندند. به جای برسی هزینه های تلفن همراه که بسیار سرسام آور بود و یا هزینه های اینترنت بسیار ، که باید پیگیری می کردند فقط پیام نا امیدی و ترس را از اول به مردم القاء میکردند .

 

اگر فقط هزینه اینترنت را کنترل نموده بودند از این راهپیمایی و حماسه ی بزرگ در شبکه های اجتماعی فقط یک عکس ارسال می شد ، چه تبلیغات عظیمی برای این مراسم بدون هیچ هزینه ای انجام می شد ، و مردم جهان چگونه از این حماسه ی بزرگ بیشتر اطلاع پیدا می کردند .

 

 

از مسئو لین درخواست می شود که این یک حرکت مردمی است و اگر بدست دولت بیافتد به جز ضربه زدن به این زایرین کار دیگری نمی تواند انجام بدهد؛این ستاد بهتر است در قالب بیمه و… هزینه را از مردم برای خودش بگیرد و مردم را به استرس و ترس و…. وا ندارد؛مردم برای اربعین امام حسین علیه السلام از جان خود هم می گذرند. همینطور که دیدید هر چه مردم را با این پیامک‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی ترساندید؛حضور مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر و بیشتر شد.

 

 

‌باید گفت اگر این ستاد اربعین فقط پول بگیرد و کاری به این کار مردمی که همه از روی اخلاص و عشق است نداشته باشد خیال مردم راحت است.

 

 

‌چه کسی مسول است : ستاد اربعین را منحل کنید. ویا به کسانی سپرده شود که حداقل یک بار هم که شده با پای پیاده این مراسم را درک کرده باشند. بنده با این پیامکهای ستاد اربعین فکر کنم بایددر ایام عید برای خانواده ی خود و مسافران آنتالیا وتایلند و…..  ارسال پیام می کردند و هشدار می دادند.شاید تا به حال این پیاده روی ها را در زندگی خود انجام نداده بوده اند ،

ویا شاید اخبار کذب به آنها ارسال می گردیده است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x