اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حال و هوای جشنواره کودک و نوجوان / از انتخاب تا کادر اجرایی سلیقه ای

حال و هوای جشنواره کودک و نوجوان / از انتخاب تا کادر اجرایی سلیقه ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،اختتامیه ی جشنواره کودک و نوجوان به صورتی به کار خود پایان داد که یک سری نقص در سالن اجرایی دیده میشد، از ناقص بودن دکور برنامه تا ناهماهنگی در شروع برنامه میشه مثال زد.
ساعت شروع برنامه جهت اطلاع رسانی اعلام شده ساعت ۱۷ بوده که با ۴۰ دقیقه تاخیر برنامه شروع شد و همه محو تماشای دکوری ناقص بودند که برای این جشنواره باعث تاسف بود.

شاید اگر برنامه ای ساده و کم خرجی بود میتوان خیلی گذری از کنار آن گذشت ولی خب مشکل در اینجاست که با این بودجه زیاد چرا باید این مشکلات باشد آن هم در مهم ترین رخداد این جشنواره که قرار است با حضور مهمانان خارجی و مسئولین کشوری و استانی باشد باید این بی تمایلی ها در کار دیده شود.
در اواسط برنامه شاید از دیده جمعیت از پخش زنده برنامه میتوان گفت که جمعیت کامل پر بوده ولی در اواسط برنامه با حضور داوران جوان از سالن میشه جویای این کار شد که چرا این جوانان خبرنگار از سالن خارج شدند؟

آیا بازهم باید فیلم مشاهده میکردند و خیلی سوال های دیگری که واقعا در ذهن جای سوال آن می ماند.
البته جای تعجبی نیست که نظرات خیلی ها این بود که چرا از عوامل اصفهانی در اجراییات استفاده نشده؟ و یا به جای اینکه کودکان و نوجوانان در ردیف های جلوتر حضور داشته باشند آن ها را در ردیف های اخر جا نمایی کنند.جشنواره کودک است یا جشنواره بزرگسالان؟؟؟ البته هر سال به این نحو بوده و میشه دلیلش را به ساختار اصلی جشنواره گفت که وقتی کسانی که در کاری تخصصی ندارند باید مشغول به کارشوند.در آخر منتظر شفافیت مالی امسال از سوی جشنواره هستیم و امید داریم که هرچه سریعتر شفافیت مالی را ارائه دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x