اجتماعی حقوق بشر حوادث ورزشی

کالدرون: برای پست مهاجم ۳ گزینه داریم/ سیدجلال حسینی کاپیتان اول ماست/ از مردم، موسیقی و غذای ایران راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز کاپیتان اول تیم را اعلام نکرده ام و در حال حاضر سید جلال کاپیتان یک پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از آغاز تمرین  تیمش در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدا باید بگویم که از عملکرد تیمم راضی هستم و بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند. آن‌ها همیشه بهتر از بازی قبل بازی می‌کنند و با توانایی شاگردانم کاملا آشنا شده ام.

او افزود: در خیابان از رفتار مردم، غذا و موزیک ایرانی هم راضی هستم و فقط باید برنده باشیم تا همه چیز عالی باشد. درباره مایگا هم باید بگویم که پزشک تیم گفت بازیکن از نظر پزشکی آمادگی ندارد و ما باید فکر دیگری کنیم. در ۴۸ ساعت آینده مدیرعامل باشگاه راه حلی را در این خصوص پیدا خواهد کرد و مشکلی وجود ندارد.

کالدرون در مورد انتخاب نوراللهی به عنوان کاپیتان نخست و غیبت سید جلال حسینی در تمرینات گفت: من کاپیتان را انتخاب نکرده‌ام و کاپیتان اول تیم ما سیدجلال حسینی است و اگر او نباشد، کاپیتان تغییر می‌کند. حسینی به دلیل مصدومیتی که دارد، کمی شرایط سخت است و باید دید او آمادگی بازی کردن دارد یا نه. اگر او آماده نبود و بازی نکرد، کاپیتان جدیدی را مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: سیدجلال حسینی بازیکن حرفه‌ای است و من او را بسیار قبول دارم. حسینی حرفه‌ای رفتار می‌کند و با اینکه سنش بالاست، اما در عین حال آمادگی بالایی دارد و رفتاری حرفه‌ای هم از خود نشان می‌دهد. با اینکه او آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای اش را پشت سر می‌گذارد، اما همچنان در کنار ما با قدرت حضور دارد.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در مورد جذب مهاجم جدید به جای مایگا اظهار کرد: این موضوع تصمیم پزشک باشگاه بوده و مدیرعامل باشگاه نیز در حال مذاکره با برخی گزینه‌ها است. ما سه گزینه داریم که یکی از آن‌ها برزیلی است. باید بگویم من بازیکنی را می‌خواهم که مشخصاتی خاصی داشته باشد و دوست ندارم بازیکن قرضی بگیریم. من لیستی به باشگاه داده‌ام که باشگاه در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

کالدرون در پایان درباره اینکه احتمال دارد یک بازیکن دیگر از لیست این تیم کنار برود، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و درحال حاضر یک جای خالی داریم و به جای آن یک مهاجم خارجی می‌گیریم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x