اجتماعی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی

تحلیلگران رسانه صهیونیستی: کنفرانس بحرین نتوانست فلسطینی ها را وادار به تسلیم کند

 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز تحلیلگران رسانه های صهیونیستی تاکید کردند که نشست بحرین نتوانست فلسطینی ها را وادار به کنارگذاشتتن حقوق ملی آنها کند و به همین علت ناکام ماند.

تحلیلگران شبکه تلویزیونی کان ۱۱ رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حضور نیافتن فلسطینی ها در منامه منجر به شکست نشست تحت رهبری آمریکا در بحرین شد.

آنها همچنین گفتند که اعراب هرگز به رژیم های عربی اجازه نخواهند داد تا توافق صلح با اسرائیلی ها برقرار کنند.

کارشناسان این شبکه تلویزیونی صهیونیستی اعتراف کردند که این نشست بهترین موقعیت برای ارتقای عادی سازی روابط بین اسرائیل و برخی رژیم های عربی بود اما در این زمینه هم به اهداف کامل خود نرسید.

این کارشناسان همچنین شکست آمریکا در رسیدن به هر گونه توافق در این زمینه را مورد انتقاد قرار دادند.

نشست اقتصادی بحرین که به عنوان اولین مرحله از طرح “معامله قرن” روز ۴ و ۵ تیر برگزار شد، با اعتراضات گسترده تمام احزاب و نیروهای مقاومت فلسطین روبرو شد. تیم خاورمیانه ترامپ قصد داشت با همراهی متحدان عربی خود سرمایه گذاری را در سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه آن انجام دهد. آنها از طرفی سعی دارند حقوق اولیه فلسطینی ها را در این طرح نادیده بگیرند و با این طرح به نحوی فلسطینی ها را تطمیع کنند.

مردم فلسطین تظاهرات گسترده ای را همزمان با برگزاری نشست بحرین در کرانه باختری و غزه برگزار کردند و اقدامات توطئه آمیز آمریکا را به شدت محکوم کردند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eghtesad_ahval

helo
tanks

eghtesad_ahval

helo
tanks

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x