اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان : انتخاب شغل پلیس نشانه رشد علمی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است

دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان : انتخاب شغل پلیس نشانه رشد علمی، فکری، فرهنگی و اجتماعی است

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  استاندار، انتخاب شغل پلیس و خدمت در نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی را نشانه تعهد، تدین و رشد علمی، فکری، فرهنگی و اجتماعی افرادی که وارد این نیرو می شوند عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، دکتر “عباس رضایی” در مراسم تحلیف فراگیران مرکز آموزش علمی تخصصی درجه داری شهید “بهشتی” ناجا اظهار داشت : افرادی که امروز به این درجه نائل می شوند نشان از تقوا ،توانایی، پاکی و سلامت جسمی و روانی اجتماعی آنها است و این افراد خانواده هایی معزز و شریف دارند که اینگونه فرزندانی برومند تربیت کرده اند که در تامین امنیت کشور نقش آفرینی کنند.

وی خطاب به خانواده های فراگیران مرکز آموزشی شهید بهشتی ناجا گفت :فرزندان شما که به این درجه از رشد رسیده اند و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند ، نشان دهنده پاکی شماست و امروز زحمات شما به ثمر رسیده که فرزندانی پاک و متعهد تربیت کرده اید که جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تامین “امنیت” و “سلامت” برای مردم را از وظایف اصلی همه حکومت ها دانست و خطاب به نیروهای جدیدی که وارد نیروی انتظامی می شوند گفت: امروز توفیق خدمت و تامین امنیت مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده شما گذاشته شده که این نشان دهنده پاک سرشتی ، پاک دستی ، متدین و متعهد بودن شما است .

وی افزود: اگرچه انتخاب شغل پلیس و خدمت در نیروی انتظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی متعهد و متدین بودن شما را نشان می دهد و نشان از رشد علمی فکری ، فرهنگی و اجتماعی شما است ،اما باید بدانید که با قدم گذاشتن مسئولیت های عظیمی را در دنیا و درآخرت برخود خلق می کنید.

استاندار اصفهان، حفظ و تامین امنیت را مهمترین رکن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: افرادی که پذیرای این مسئولیت خطیر می شوند پاداش های بزرگی در نزد خداوند دارند که امیدوارم شما عزیزان در این راه که قدم گذاشته اید موفق باشید و همچون فرماندهان خود که افرادی متدین و متشرع و مایه مباهات میهن اسلامی هستند بتوانید به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی کنید .

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: برخود لازم می دانم تا از فرمانده ناجا که به مسله حیاتی آموزش در نیروی انتظامی توجه و عنایت ویژه ای دارند و همچنین از فرمانده آموزشگاه شهید بهشتی ناجا و دیگر فرماندهان دربخش های مختف تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آروزی سلامتی موفقت روز افرون داشته باشم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x