اجتماعی استان حقوق بشر حوادث دین و اندیشه فرهنگ و هنر

مبارزه با فساد در صدر برنامه‌های دستگاه قضایی کشور

رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مهم‌ترین برنامه‌ قوه قضاییه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) که امروز به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه برگزار شد، در در رابطه با مهم‌ترین برنامه‌های قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته قوه قضاییه را به تمام همکاران قضایی که در جهت احقاق عدالت تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: هفته قوه قضاییه برای بنده و همکارانم فرصتی است که بتوانیم یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: امام راحل بر اجرای عدالت تأکید داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: در آغاز هفته قوه قضاییه زیارت مرقد نورانی امام خمینی (ره) و میثاق با آرمان‌های بلند آن حضرت برای بنده و همه مسئولان دستگاه قضایی فرصت مغتنمی است که یک بار دیگر دیدگاه‌ها و نظرات بلند امام راحل را در جهت تشکیل نظامی مبتنی بر دین و آموزه‌های دینی، اجرای عدالت در جامعه و تشکیل جامعه‌ای مبتنی بر ارزش‌های الهی مرور کنیم.

وی با بیان اینکه پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و فساد را امام (ره) برافراشت، افزود: ۴۰ سال گذشته امام خمینی (ره) به قصد گسترش معروف‌ها و باید‌های الهی و نهی از همه پلشتی‌ها، زشتی‌ها و تبهکاری‌ها این پرچم را بلند کردند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امام خمینی (ره) محور اخلاص بودند، گفت: نگاه به مردم و خواسته آن‌ها و توجه و دلدادگی به خدا در مکتب سیاسی امام راحل موج می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه مهمترین برنامه تحولی قوه قضاییه در این دوره رفع اطاله دادرسی، توجه به حقوق عامه، کاهش پرونده‌های ورودی و اجرای عدالت است، تصریح کرد: مبارزه با فساد در صدر برنامه‌های دستگاه قضاست.

وی افزود: همه مدیران اجرایی دستگاه‌های مسئول در بخش قانونگذاری و همکاران دستگاه قضایی کشور باید بر اساس سیره و روش امام خمینی (ره) به حقوق مردم و احقاق حقوق عامه توجه کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x