بین الملل حوادث سیاسی

قدرت ماورالطبیعه پرواز پهپادهای آمریکا در عراق را متوقف کرد

قدرت ماورالطبیعه پرواز پهپادهای آمریکا در عراق را متوقف کرد

گزارش نیروهای ائتلاف بین المللی که در عراق فعالیت دارد، اعلام کرد که یک قدرت ماوراء الطبیعه مرتبط با امواج الکترومغناطیسی، پرواز تمامی پهپادهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی در آسمان عراق را متوقف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، منابع عراقی به نقل از یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گزارش دادند: امواج قوی الکترو مغناطیس موجود در آسمان عراق، پهپادهای فعال در زمینه مراقبت و شناسایی را دچار اختلال فنی کرده بطوری که آنها تغذیه مستقیم فیلم هایی را که از مسیر تهیه می کنند، از دست داده اند.
براساس این گزارش «میزان دخالت امواج الکترومغناطیس در اسمان عراق به ۱۱ درصد رسیده و همین امر نیروهای ائتلاف ضد داعش را وادار کرده است، از ابزارهای انسانی برای جمع آوری گزارش های اطلاعاتی استفاده کنند.
تاثیرات نامطلوب الکترو مغناطیس موجب افزایش دما، میزان حرارت خورشید شده که فعالیت های پهپادی را تحت الشعاع قرار داده است.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از اگوست ۲۰۱۴ (مرداد ۱۳۹۳) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت عراق و سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی را تشکیل دادند.
حملات این ائتلاف در سوریه تاکنون خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
درحالی که مقام های آمریکایی مدعی هستند که حملات این ائتلاف متوجه غیر نظامیان نیست، شبکه حقوق بشر سوریه در گزارشی اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی ۴۱۷ غیرنظامی شامل ۱۷۵کودک و ۹۰ زن را در سال ۲۰۱۸ میلادی کشته است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
buy cialis

Hi there I am so grateful I found your blog, I really
found you by mistake, while I was researching
on Bing for something else, Anyways I am here now and would
just like to say cheers for a tremendous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over
it all at the minute but I have saved it and also included your RSS
feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please
do keep up the excellent work.

eghtesad_ahval

heho
tanks

eghtesad_ahval

helo
tanks

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x