اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

برای تهیه ارز حتما از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنید / دستگیری عامل فروش دلارهای تقلبی در “شاهین شهر”

برای تهیه ارز حتما از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنید / دستگیری عامل فروش دلارهای تقلبی در “شاهین شهر

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از دستگیری فرد کلاهبرداری که اقدام به خرید طلا از یک طلافروشی و پرداخت ۲۷ هزار و ۴۰۰دلار جعلی به طلافروش کرده بود خبر داد.

 

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان “شاهین شهر” و اعلام این موضوع که فردی با مراجعه به طلافروشی او و پرداخت ۲۷ هزار و ۴۰۰ دلار جعلی مقداری طلا خرید کرده  و او پس از گذشت چندروز متوجه این موضوع شده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت : با عکس العمل سریع ماموران، متهم که هنور متواری نشده بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه طلاهای خریداری شده پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شوند خاطرنشان کرد: برای تهیه ارز حتما از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنید و فریب افراد شیاد و کلاهبردار که ظاهری فریبنده دارند را هرگز نخورید .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x