اقتصادی بین الملل حوادث سیاسی

رئیس کمیسیون امور خارجی پارلمان اروپا : ترجیح می‌دهم انگلیس در انتخابات آینده اروپا نباشد

المار بروک، رئیس کمیسیون امور خارجی پارلمان اروپا در اظهاراتی در بروکسل گفت: ترجیح می‌دهم که انگلیس در انتخابات آتی اتحادیه اروپا حضور نداشته باشد.

مقام اروپایی: ترجیح می‌دهم انگلیس در انتخابات آینده اروپا نباشدبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، المار بروک، Elmar Brock رئیس کمیسیون امور خارجی پارلمان اروپا گفت: «ترجیح می‌دهم که انگلیس در انتخابات آتی اتحادیه اروپا حضور نداشته باشد.»

بروک در اظهاراتی در بروکسل گفت: «در حال حاضر وضعیتی وجود دارد که ما با دو احتمال روبرو هستیم. یکی از این احتمالات تمدید زمان مدت خروج از اتحادیه اروپا است که این موضوع سبب می‌شود که آن‌ها (انگلیسی ها) در انتخابات پارلمانی شرکت کنند.»

وی افزود: «این انتخابات در ماه ژوئن برگزار خواهد شد و آن‌ها در آن شرکت خواهند کرد. احتمال دیگر این است که آن‌ها تا بیست و دوم ماه مه درباره خروج از اتحادیه اروپا به توافق برسند. این‌ها گزینه‌های پیش رو هستند. ما ترجیح می‌دهیم که آن‌ها در انتخابات اروپا شرکت نکنند.»
در این حال ترزا می‌نخست وزیر انگلیس در دیدار با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به دنبال تمدید مدت زمان برگزیت است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x