اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کرامت سلیمی ، نطریه پرداز هسته ای ، آمریکادیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای این چنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید و آمریکا رو به افول است ،اعتبار تهدیدهای آمریکا از بین رفته است

تحلیل پایگاه خبری احوال نیوز

کرامت سلیمی نطریه پردازهسته ای  ، آمریکادیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای این چنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید و اعتبار تهدیدهای آمریکا از بین رفته است. و قدرت آمریکا به قول مقام معظم رهبری رو به افول است .

آمریکا اکنون به ذلت و حقارت افتاده است و دیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای اینچنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید و اعتبار تهدیدهای آمریکا از بین رفته است.زیرا در عمل قادر نیست چیزی به نام سلاح اتمی را به عنوان اسلحه برتر رونمایی کند

 آمریکا که حدود ۸ دهه با تکیه بر سلاح دروغین و خیالی بمب اتمی در دنیا با ایجاد رعب و وحشت فرمانروایی کرد اکنون به ذلت و حقارت افتاده است و دیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای اینچنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید.

در آینده ای نزدیک ایران بر تمام منطقه خاور میانه تسلط پیدا خواهد نمود و کنترل نفت خاور میانه را بدست خواهد گرفت / دیگر کسی حریف ایران نخواهد شد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، کرامت سلیمی نظریه پرداز هسته ای گفت :

پایگاه خبری احوال نیوز ، دولت آمریکا بعد از ساخت دیوار مکزیک وارد رویارویی با ایران خواهد شد.

آمریکا با تکیه بر برتری هوایی و همکاری کشورهای فرصت طلب منطقه برای این حمله برنامه ریزی خواهد نمود. زیرا از دید آمریکا و متحدانش اگر ایران بحرانهای فعلی را پشت سر بگذارد و مهار نشود در آینده ای نزدیک ایران بر تمام منطقه خاور میانه تسلط پیدا خواهد نمود و کنترل نفت خاور میانه را بدست خواهد گرفت و دیگر کسی حریف ایران نخواهد شد.

دلیلی که الان آمریکا نمی خواهد یا نمی تواند به ایران حمله نماید این است که آمریکا به معنای واقعی سلاحی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد تا به عنوان سلاح برتر و تعیین کننده سرنوشت جنگ احتمالی را رو کند.

سلاح اتمی تا بحال یک تفنگ خالی بوده است که هم تهدید کننده و هم تهدید شونده از آن می ترسیده اند. و تا به حال قدرتهای دنیا ، مردم دنیا را با حرفهای پوچ از بمب اتم می ترسانده اند.

آمریکا که حدود ۸ دهه با تکیه بر سلاح دروغین و خیالی بمب اتمی در دنیا با ایجاد رعب و وحشت فرمانروایی کرد اکنون به ذلت و حقارت افتاده است و دیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای اینچنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید و اعتبار تهدیدهای آمریکا از بین رفته است.

قدرت آمریکا به قول مقام معظم رهبری رو به افول است .

زیرا در عمل قادر نیست چیزی به نام سلاح اتمی را به عنوان اسلحه برتر رونمایی کندگر چنین سلاحی داشت حد اقل یک عدد از ان را در سوریه استفاده می کرد تا هم موقعیت استراتژیک بهتری داشته باشد و هم حساب را به دست تمام جهانیان بدهد که آمریکا از بکار بردن این سلاح هیچ ابایی ندارد.

در صورت حمله به ایران مقامات طراز اول کشورمان دروغ بودن سلاح اتمی و خیالی بودن آن را افشا خواهند نمود.

و با این کار دولت آمریکا دچار هرج و مرج داخلی خواهد شد و گرسنگان کشورهای آمریکای جنوبی نیز به سوی آمریکا هجوم خواهند اورد.

دولت آمریکا از همه راهها می تواند مانع هجوم افراد شود جز راه زمینی مرز آمریکا و مکزیک که با ساختن دیوار مکزیک و استقرار ارتش آمریکا در این مرز جلوی ورود افراد را خواهند گرفت.

و در این میان اتحادیه اروپا ، روسیه و چین نیز قربانی خواهند شد.

اگر دقت کنیم ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی،آمریکایی و اروپایی مخصوصا” اقای سرگئی لاوروف و خانم موگرینی به خوبی نمایان است. که نشان از داشتن یک نقطه ضعف و ترس و وحشت از لو رفتن یک موضوع مهم می باشد.

معنی نوشته فوق این است که اگر ایران از لحاط اقتصادی چنان تحت فشار قرار گیرد که کشور ایران دچار مشکل شود مقامات ایرانی یک موضوع را لو خواهند داد که لو دادن این موضوع می تواند به فروپاشی آمریکا ، روسیه ، و اتحادیه اروپا منجر شود.

انتشار شایعاتی مثل استعفای آقای ظریف و خروج ایران از برجام کار همان برجام سازان می باشد و می خواهند اروپا و آمریکا را به خطرات خروج ایران از برجام واقف نمایند و آنها را وادار به از میان برداشتن تحریمها نمایند تا برجام ادامه یابد.

معنای خروج از برجام ایران چیزی جز افشای غیر واقعی بودن سلاح دروغین و خیالی اتمی نیست.

تمام کشورهایی که با دروغ سلاح خیالی بمب اتمی درگیرند و در واقع با کمک این دروغ در بین ملتها رعب و وحشت ایجاد می کنند و بر آنها حکومت می کنند از خروج ایران از برجام (یا به معنای واقعی لو دادن دروغین بودن سلاح اتمی توسط ایران)

وحشت دارند.

هیچ کشوری به اندازه روسیه نگران خروج از برجام ایران نبست.

در سالهای اخیر ولادیمیر پوتین سه بار به ایران سفر نمود و هر بار در ابتدا مستقیما” به حضورمقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رفتند و به نظر می رسد آقای پوتین با این کار در واقع تلاش نمودند مقامات سیاسی و نظامی ایران را به مصالحه و نرمش در مقابل آمریکا وادار نمایند و حتی بعد از اولین سفر پوتین به دستور آقای پوتین سامانه موشکی s-300 نیز در اختیار ایران قرار گرفت تا دل مقامات ایرانی را بدست آورند و آنها را ترغیب به تغییراتی در برجام نمایند و همین موضوع نشان می دهد که تمام تلاش روسیه آن است که ایران و آمریکا از برجام خارج نشوند چون منجر به فروپاشی کشور روسیه خواهد شد.

یکبار ترامپ اعلام کرد که روسیه از برجام خارج نمی شود چون برای روسیه توافق خوبیست.

این حرف جای کلی بررسی و تفسیر دارد و بیشتر نشان می دهد که به نوعی ترامپ به این حقیقت اشاره می کند که روسیه برای حفظ قدرت و اعتبارش از هر نظر ( سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی ) کاملا” به آمریکا وابسته است و از خود قدرتی ندارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x