اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

هشدار فرمانده کل سپاه به رئیس‌جمهور عجیب و غریب آمریکا

حوزه دفاعی و امنیتی در هفته‌ای که گذشت

پایگاه خبری احوال نیوز ، حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری، اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیش‌تر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

 

اخبار دفاعیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ،  حوزه امنیتی و دفاعی کشور در طول هفته جاری، اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

ایران و عراق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی زدند که می‌خواستند رابطه دو ملت را خراب کنند
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: مسئولان سیاسی و همچنین دو ملت ایران و عراق، طی ماه‌های گذشته هوشمندانه و آگاهانه با توطئه‌های خباثت‌آمیزانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان مقابله کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی زدند که چند ماه تلاش کردند با شایعه‌پراکنی‌ها و دروغ‌های‌شان، رابطه دیرینه مردم ایران و عراق را خراب کنند.

ناوگروه ۵۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش به کشور بازگشت
ناوگروه ۵۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال فرماندهان این منطقه قرار گرفت.

چرا مراسم اربعین توسط رسانه‌های استکباری پوشش داده نمی‌شود؟
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: «ترس از گسترش اسلام» و «جلوگیری از توسعه منطق تشیع در دنیا»، از جمله دلایل عدم پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین توسط امپراطوری رسانه های غربی است.

خط تولید جنگنده کوثر افتتاح شد + تصاویر و جزئیات
خط تولید جنگنده کوثر که اولین جنگنده صددرصد ایرانی کشورمان است افتتاح شد.

ایرانیان در آینده شاهد نسل پیشرفته‌تر جنکنده کوثر خواهند بود
وزیر دفاع با بیان اینکه با بهره‌گیری از یک پلت‌فرم دقیق طی سالیان گذشته، وزارت دفاع هواپیما‌های آذرخش، صاعقه ۱، صاعقه ۲ و امروز کوثر را تولید کرده است، گفت: در آینده ایرانیان عزیز شاهد نسل پیشرفته‌تر کوثر خواهند بود.

جهش جدید نیروی هوایی برای ارتقاء توان رزمی/ «تحریم» سلاحی کُند و نابُراست
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز جهش جدیدی برای ارتقای توان رزمی نیروی هوایی محسوب می‌شود، تاکید کرد: امروز ملت ایران و دانشمندان ما ثابت کردند که «تحریم» سلاحی کُند و نابُراست و ایران با عزم جوانان خود می‌تواند در برابر تمام تحریم‌ها بایستد و خط تولید ساخت هواپیمای جنگنده را راه اندازی کند.

ربایش مرزبانان ما تحت اشراف سازمان‌های اطلاعاتی صورت گرفت/ در آنسوی مرزها به سراغ تروریست‌ها می‌رویم
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، گفت: هر کسی که به جمهوری اسلامی ضربه بزند باید منتظر باشد که ما در آن سوی مرز‌ها به سراغ‌شان برویم و آن‌ها را منهدم کنیم.

حمایت آمریکا از گروهک‌های تجزیه‌طلب در اسناد لانه جاسوسی مشخص شد
مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، گفت: در اسناد منتشر شده از لانه جاسوسی مشخص شد که آمریکا از گروهک‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌کرد و آن‌ها صدام را برای حمله به ایران تحریک کردند.

آمریکا حرف جدیدی برای زدن ندارد
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها هر تحریمی که بوده و هر کاری که می‌توانستند را در ماه‌ها و سالیان گذشته انجام داده‌اند و دیگر حرف جدیدی برای زدن ندارند.

نقش اجماع داخلی و وحدت برای ایستادگی در مقابل امریکا
وزیر دفاع اجماع داخلی و ایستادگی در مقابل امریکا را خیلی مهم ارزیابی کرد و افزود: وحدت بین مردم و نظام از عوامل ایجاد استمرار وحدت است.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور مردم را هدف اصلی اقدامات ضد ایرانی دشمنان دانست و گفت: تهدیدات سایبری و جنگ اقتصادی راهکار جدید دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

هشدار فرمانده کل سپاه به رئیس جمهور آمریکا: آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن
فرمانده کل سپاه گفت: به رئیس جمهور عجیب و غریب آمریکا می‌گویم هرگز ایران را تهدید نکن، زیرا هنوز ناله‌های پر از وحشت نظامیان آمریکایی در طبس شنیدنی است.

آمریکا هنوز دنبال استعمار و استثمار است/ ملت ایران تمام قد و تا آخر ایستاده است
معاون اجرایى سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مراسم ١٣ آبان گفت: تا روزى که آمریکایى‌ها به تهدید و دشمنى خود ادامه مى دهند ملت ایران تمام قد و تا آخر ایستاده است.

نگرانی فرماندهان آمریکایی از فرسودگی برخی از تجهیزات نظامی
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز برخی از اطلاعات درز کرده از درون ارتش آمریکا گویای این است که فرسودگی برخی از تجهیزات نظامی آنها، فرماندهانشان را در اتخاذ تصمیمات راهبردی دچار نگرانی کرده است.

پناهگاه‌های رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی تبدیل به گور‌های دسته‌جمعی آن‌ها خواهد شد
جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، گفت: پناهگاه‌های رژیم غاصب صهیونیستی عمق ندارند و ان‌شاالله در جنگ بعدی، همان پناهنگاه‌ها به دلیل آنکه عمق ندارند تبدیل به گور‌های دسته جمعی آن‌ها خواهد شد.

بکارگیری سامانه‌های پدافندی روز با نشان ایرانی در رزمایش مشترک پدافندی۹۷ / ارتقای اطمینان‌بخش آمادگی‌های دفاعی ایران برابر تهدیدات احتمالی
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تجهیزات و سامانه‌های پدافندی روز با نشان ایرانی از ایده تا محصول، تولید و توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی میهن اسلامی برابر تهدیدات احتمالی و متصور در حد اطمینان‌بخشی ارتقا یافته است.

لحظه‌ای فرصت برای تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی را نداده و نخواهیم داد
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: لحظه‌ای فرصت برای تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی را نداده و نخواهیم داد.

همه آنچه در نخستین روز رزمایش ولایت ۹۷ گذشت/ از شلیک سامانه موشکی «سوم خرداد» تا رونمایی از سامانه توپخانه‌ای «سراج»/ هواپیما‌های نیروی هوایی در نقش نیروی متخاصم + تصاویر
رزمایش پدافند هوایی ولایت ۹۷، از صبح روز گذشته با اعلام رمز «یا خاتم الانبیاء (ص)» توسط امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در مساحتی به وسعت تقریبی نیم میلیون کیلومتر مربع آغاز شد.

دیدار سرلشکر جعفری و جانباز آشوب‌‌های خیابان پاسداران در مرز شلمچه + عکس
«امید خسروی» که در جریان آشوب‌های خیابان پاسداران تهران، جانباز شده بود این روز‌ها سلامتی خود را تا حد زیادی به دست آورده و توانسته در مراسم اربعین امسال در عراق شرکت کند.

خبرگزاری میزان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x