آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان البرز ایلام بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر حوادث خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

غسل تعمید در FATF

محمد ایمانی

باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF “مرکز شفافیت و سلامت مالی” و “مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم” در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

عربستان عضو  شورای حقوق بشر سازمان ملل است. اما نیروهای امنیتی آن یک منتقد را در ترکیه ساطوری و گم و گور کرده اند. ترامپگفته اگر ثابت شود، عربستان را مجازات می کنیم. این یعنی اینکه گاو سعودی به اندازه کافی شیر نداده و باید دوبله و سوبله دوشیده شود.

 رژیم سعودی چند  یا چند ده میلیارد دلار  رشوه به آمریکا و یکی دو دولت دیگر می دهد و پرونده بسته می شود؛ همان گونه که نسل کشی علیه مردم مظلوم یمن و کشتار دهها هزار زن و کودک بیگناه با پول شسته شده است.

آمریکا رئیس FATF است و اسرائیل و عربستان عضو ناظر هستند. اینجا کازینوی مافیای جنایت و تروریسم و آدم ربایی سازمان یافته در دنیاست که می شود جنایت کرد، پول داد، غسل تعمید کرد و آثار خونین جنایت را شست؛  پولشویی.

عربستان حتی مدتی همسعد حریری نخست وزیر بیچاره لبنان را با فریب به ریاض کشاند و او راگروگان گرفت و مورد ضرب و شتم قرار داد تا تصویری جدید از  آدم ربایی و گروگانگیری دولتی به نمایش بگذارد. عربستان کلکسیون #جرائم_سازمان_یافته است؛ اگر چشمان کور FATF قادر به دیدن باشد.

حقیقتا باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF “مرکز شفافیت و سلامت مالی” و “مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم” در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد تا بررسی کنند این طیف، دچار کدام عارضه مغزی یا روانی هستند که نمی خواهند واقعیت بالماسکه FATF را ببینند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x