آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان اقتصادی البرز ایلام بوشهر تصاویر تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

حاجی‌بابایی: معیار سنجش تورم «جیب مردم» است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ تورم و گرانی به صورت مستقیم با جیب مردم سروکار دارد و مردم به خوبی درباره آن قضاوت خواهند کرد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ارزیابی اقدامات دولت در بحث کنترل نرخ تورم و گرانی امری بدیهی است چراکه این موضوع به طور مستقیم با جیب مردم سروکار دارد و مردم به خوبی درباره آن قضاوت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، وی تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور تنها به عملکرد ضعیف دولت معطوف نمی‌شود بلکه مجلس هم باید در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها مشاهده شده که نقش مجلس در رابطه با مسائل اقتصادی این بوده که جلسه تشکیل دهد و در این جلسه مرکز پژوهش‌ها ۳۰ دقیقه صحبت می‌کند، ۳۰دقیقه هم کمیسیون اقتصادی، یک ساعت دولت، ۱۵ دقیقه رئیس مجلس و ۴ نماینده هم هرکدام ۳ دقیقه صحبت می‌کنند.
حاجی‌بابایی افزود: البته زمانی که فشارها افزایش می‌یابد مجلس مجدد تشکیل جلسه می‌دهد اما باز هم دولت کار خود را می‌کند و این چرخه همچنان تکرار می‌شود.
وی تصریح کرد: در واقع در این جلسات گفتاردرمانی می‌شود و مجلس این گفتاردرمانی را تنفیذ می‌کند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x