آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اردبیل استان اصفهان البرز ایلام بوشهر بین الملل تصاویر تهران جنوب چهار محال و بختیاری حراسان شمالی حقوق بشر خراسان جنوبی خراسان رضوی خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه زنجان سمنان سیاسی سیستان و بلوچستان شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویر احمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی مرکزی هرمزگان همدان یزد

پیام فرمانده قرارگاه کربلا به ملت عراق

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین ملت ایران و عراق گفت: پیام ایران به ملت عراق وحدت است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید مدافع حرم عادل سعد در حسینیه سعد شهر امام دزفول افزود: دشمنان با طرح مباحث تفرقه انگیز مانند آتش زدن هورالعظیم توسط عراقی ها برای برهم زدن رابطه خوب ملت ایران و عراق تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه حشد الشعبی ۱۰ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است، گفت: ایران و عراق برادرند و در جنگ با داعش در کنار هم بودند.

فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب کشور افزود: سفره ای به طول ۱۰۰ کیلومتر از نجف تا کربلا در اربعین ایجاد می شود که غربی ها این اتحاد و عظمت را نمی توانند ببینند.

وی اظهار داشت: همه با آماده سازی لشکرها و پشتیبانی ها در حال فراهم کردن زمینه ظهور هستند لذا نباید اجازه دهیم این زمینه از بین برود.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا با تاکید بر لزوم برخورد جدی با افراد فاسد افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی باید کمک کنیم و از پاشیدن بذر نا امیدی در جامعه خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه شهر امام دزفول بیش از ۵۶ شهید تقدیم اسلام کرده است، گفت: امام خمینی(ره) پیش گویی های زیادی نظیر فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط اسلام کرده اند که امروز آنها را به وضوح می بینیم.

فرمانده قرارگاه کربلا درجنوب غرب کشور افزود: روزی در شلمچه می جنگیدیم و امروزدر مدیترانه مقابل اسراییل ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) انسان هایی را پرورش داد که در جنگ تحمیلی برای اسلام تکه تکه شدند.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا امنیت کنونی ایران اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم و از آن یاد کنیم.

وی با اشاره به سرشکستگی سربازان آمریکا در کوچه پس کوچه های عراق در برابر سربازان لشکر بدر افزود: داعش تا دروازه های عراق آمد و سامرا را محاصره کرد ولی در نهایت به دست مدافعان حرم نابود شد.

وی با اشاره جنایات داعش در عراق و سوریه گفت: تا دشمن خود یعنی داعش را نشناسیم نمی توانیم تاثیر حشد الشعبی در منطقه را بدانیم.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا تکلیف امروز ملت ایران را ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن دانست و افزود: دشمن برای ضربه زدن به ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند لذا مردم باید هشیار باشند.

وی با بیان اینکه هیچ بن بست اقتصادی وجود ندارد، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هیچ جنگی علیه ملت ایران نخواهد شد و هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد، نقشه راه است.

وی افزود: عشایر غیور عرب، بختیاری و همه مردم ایران باید با عمل به وظایف و تکالیف خود برای رفع مشکلات دست به دست هم دهند.

** شهید عادل سعد افتخار جهان اسلام است

صلاح سید بطاط از موسسان مجلس اعلای عراق نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم عادل سعد گفت: خانواده این شهید والامقام پنج شهید تقدیم اسلام کرده اند.

وی شهید سعد را افتخار جهان اسلام دانست و لفزود: شهید سعد علاوه بر دفاع از میهن اسلامی ایران برای دفاع از اسلام به دیگر مسلمانان جهان نیز کمک کرد.

سید بطاط اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و نمی خواهد ایران استقلال پیدا کند.

اجرای سرود و مداحی از دیگر بخش های آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت عادل سعد شهید مدافع حرم بود.

شهید عادل سعد پنجمین شهید خاندان سعد است که ۲ سال قبل در دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) و نبرد با تروریست های تکفیری داعش در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x