اقتصادی سیاسی قزوین

تشریح دلایل گرانی مسکن در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس

کمیسیون اجتماعی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نماینده وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد که گرانی مسکن به خاطر افزایش قیمت مصالح ساختمانی است که متعاقباً بر اجاره بهای مسکن نیز تأثیرگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سید پرویز فتاح رئیس سازمان کمیته امداد به منظور معرفی معاون پارلمانی خود در کمیسیون حاضر شد و از نمایندگان دعوت کرد تا در این سازمان حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد سازمان کمیته امداد به اعضا ارائه شود.

وی افزود: در ادامه این نشست نماینده وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون حاضر شد و درباره علت گرانی مسکن و اجاره بهای آن توضیحاتی را ارائه کرد و علت گرانی مسکن را افزایش قیمت مصالح ساختمانی دانست که متعاقباً‌ بر اجاره مسکن نیز تأثیر گذاشته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه صادقی‌مقدم و بیگی دو کاندیدای عضویت در شورای نگهبان که پیش از این از سوی قوه قضاییه به مجلس معرفی شده بودند با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از رزومه کاری خود به نمایندگان ارائه کردند.

بابایی صالح خاطرنشان کرد: همچنین بنا بود در جلسه امروز لایحه دو فوریتی تفکیک وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون مطرح و بررسی شود که به علت عدم حضور نماینده دولت این لایحه در جلسه امروز بررسی نشد.

منبع: فارس
انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا‌عبداله‌زاده

سلام.من‌دهک‌۱هستم‌ونهضت‌ملی‌مسکن‌ثبت‌نام‌کردم‌و..نیاز‌به‌کمک‌دارم‌وثبت‌نام‌‌از‌تبریز‌شهر‌جدید‌سهند.وکد‌ملی‌..من …. می.‌باشد.نیاز‌به‌کمک

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x