آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اجتماعی اصفهان اقتصادی ایلام بهداشت بین الملل تهران حوادث دسته‌بندی نشده کرمانشاه

اعزام ۱۰۰ گروه جهادی دانشجویی از استان‌های همجوار به استان‌های کرمانشاه و ایلام

خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز – رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی را که برای ایام اربعین در منطقه مهران برپا کرده بودیم، همان شب گذشته به سرپل ذهاب منتقل شد، گفت: علاوه بر ۲۰ گروه جهادی دانشجویی کرمانشاه و ۲۰ گروه جهادی دانشجویی، به همراه ۱۰۰ گروه جهادی دانشجویی از استان‌های همجوار در حال اعزام به استان‌های کرمانشاه و ایلام هستند.

سردار غیب پرور

سردار غلامحسین غیب‌پرور در گفت‌وگویی تلوزیونی پیرامون امدادرسانی بسیج به زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه، نیرو‌های بسیج آماده شدند و بدون آنکه ما به آن‌ها ابلاغی داشته باشیم، خودجوش به ماجرا ورود پیدا کردند.

وی افزود: یک ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده را به فرماندهی سردار غلی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و عضویت بنیاد تعاون بسیج، بسیج جامعه پزشکی و مجموعه سازندگی بسیج تشکیل دادیم و هم‌اینک یک تیم قوی از همین ستاد در حال اعزام به منطقه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از شب گذشته تا کنون گردان‌های امام حسین (ع) و بیت المقدس بسیج، در ۵ شهرستان سرپل ذهاب، دالاهو، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و اسلام آباد غرب اعزام شده و امدادرسانی‌ها را شروع کرده‌اند، گفت: لشکر نبی اکرم (ص) نیز با ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه لودر، ۵ دستگاه کمپرسی و تعدادی تانکر آب به سرپل ذهاب اعزام شد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی را که برای ایام اربعین در منطقه مهران برپا کرده بودیم، همان شب گذشته به سرپل ذهاب منتقل شد، گفت: علاوه بر ۲۰ گروه جهادی دانشجویی کرمانشاه و ۲۰ گروه جهادی دانشجویی، به همراه ۱۰۰ گروه جهادی دانشجویی از استان‌های همجوار در حال اعزام به استان‌های کرمانشاه و ایلام هستند.

وی در پایان نیز گفت: با توجه به سرد بودن هوا، بسیج با تمام قوا آمادگی دارد در بخش مسکن عزیزان حادثه دیده ورود پیدا کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x