اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام سیده زهرا طاهر موسوی به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد

سیده زهرا طاهر موسوی فرماندهی بسیج خواهران جامعه اسلامی کارگران کشور در امور بانوان در پیامی ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد را به رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) وبسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سیده زهرا طاهر موسوی پیام تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

بی­ تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­ ای جبران ناپذیر خواهد بود. امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی­ ها و دلاوری­ های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند .

اینجانب سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و رهروان آن امام همام بویژه بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم با الهام از سیره و زندگی خمینی کبیر، پیرو واقعی مکتب آن امام بزرگ باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x