اجتماعی استان

کالای قاچاق روی سقف اتوبوس

کالای قاچاق روی سقف اتوبوس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در بازرسی ماموران این فرماندهی در بازرسی از سقف یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به بار یک دستگاه اتوبوس مشکوک و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل جعبه و روی سقف اتوبوس یک دستگاه اسپیلت، یک حلقه ۱۰۰متری شیلنگ، ۶۹۰ قوطی نوشیدنی، ۱۴۴عدد روغن هیدرولیک، ۳۵عدد رادیاتور و ۱۲عدد فن کولر خودرو که همگی خارجی و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه  محموله قاچاق توقیف و یک نفر  نیز دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x