اجتماعی استان اصفهان تصاویر حوادث فرهنگ و هنر مرکزی

نیروهای پلیس اصفهان به آموزش های امداد و نجات مسلط می شوند

نیروهای پلیس اصفهان به آموزش های امداد و نجات مسلط می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آموزش های امداد و نجات مسلط می شوند

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه واحدهای پلیس اولین واحدی هستند که پیش از اورژانس و هلال احمر در صحنه حوادث حضور می یابند از برنامه ریزی برای مسلط شدن این واحدها به آموزش های امداد و نجات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در ششمین روز از هفته هلال احمر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان دیدار و این هفته را به وی و همکارنش تبریک گفت.

سردار میرحیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمعیت هلال احمر کشور عنوان داشت: امدادگران عزیز هلال احمر بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی در تمام صحنه ها و بحران ها و بلایای طبیعی و غیر طبیعی حضور یافته و بدون در نظر گرفتن اینکه فرد مصدوم دارای چه دین، نژاد، فرهنگ و مرام و مسلکی است و فقط برای کمک به هم نوع خود تا پای جان تلاش می کنند و حتی گاهاً خود را به خطر می اندازند که تلاش این عزیزان قابل تحسین است.

وی افزود: حقیقتاً اقدامات جمعیت هلال احمر کشور در سیل، زلزله و سایر بحران ها به خصوص در امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادفات جاده ای بسیار حائز اهمیت است و برخود لازم می دانم که از همکاری و همراهی خوبی که کارکنان این جمعیت در طرح نوروزی پلیس داشتند تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه واحدهای گشت انتظامی به عنوان اولین واحدهایی هستند که همیشه در همه صحنه ها و حوادث حضور دارند بر نیاز آموزش و توانمندسازی این واحدها به آموزش ها و مهارت های امداد و نجات تاکید کرد.

وی گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک با همکاری معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان اصفهان و مدیریت جمعیت هلال احمر این اتفاق بزرگ در استان اصفهان رخ دهد و تمامی ماموران پلیس بتوانند به یک امدادگر تبدیل شده و در مواقع لزوم از این آموزش ها برای نجات جان شهروندان بهره گیری کنند.

سردار میرحیدری، تصریح کرد: هم اکنون تعداد قابل توجهی از نیروهای پلیس استان به آموزش های امداد و نجات مسلط بوده و موارد متعددی از نجات شهروندان حادثه دیده و مصدوم توسط ماموران را داشتیم که مورد تحسین مردم نیز واقع شده و در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است اما با این حال معتقدم باید همه نیروهای پلیس به ویژه نیروهای پلیس راهور و راه استان به این آموزش ها مسلط شوند.

“محمد نوید متقی”، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان هم ضمن قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان و هیئت همراه و ابراز لطف و محبت وی نسبت به همکاران این جمعیت گفت: نقاط بسیار مشترکی بین جمعیت هلال احمر و پلیس وجود دارد و هر دو نهاد برآمده از بطن و متن مردم بوده و هدف نهایی هر دوی آنها نیز خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم است.

وی با اعلام آمادگی در خصوص اجرای طرح آموزش امداد و نجات به ماموران پلیس استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان هم اکنون در طرح زمستانه و طرح نوروزی با پلیس همکاری بسیار خوبی دارد و علاوه بر این نیز آمادگی کامل دارد تا در تمام زمینه ها و بخش های مورد نیاز با فرماندهی انتظامی استان اصفهان همکاری کند.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x