اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت عید سعید فطر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تبریک طلوع عید معنا و معنویت، عید سعید فطر و حلول ماه شوال، اظهار داشت: شوال، سور و بزم فتح رزم عابدانی است که از مجال نیکوی رمضان بهره برده و توانستند در جدال نفس و حقیقت، معنا را دریابند و پله پله به ملاقات خدا برسند.
متن پیام به شرح زیر است:
پایان هر عبادتی، عیدی است برازنده آن عبادت و رمضان در ایستگاه فطر به بار می نشیند و بال می گشاید.
عید سعید فطر، عید غلبه بر نفس و مهار خواهش های نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خداوند سبحان در ماه صیام و شب های با برکت قدر حاصل آمده و حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می دهد.
حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر پاداش یک ماه مجاهدت های عارفانه، اخلاص، نیایش و عبادت، خویشتنداری، خدمت رسانی و کمک های مومنانه است که همه نیازمند تداوم آنها هستیم.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرخیر و برکت رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، هم استانی های عزیز و همکاران کمیته امداد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می نمایم.

کریم زارع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x