اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تبریک مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت میلاد امام جواد وحضرت علی اصغر (علیه السلام)

پیام تبریک مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت میلاد امام جواد وحضرت علی اصغر (علیه السلام )

حسین فسائی، مسؤل بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور میلاد امام جواد وحضرت علی اصغر (علیه السلام ) را به محضر امام زمان، مقام معظم رهبری ، عموم شیعیان جهان و بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور، به مناسبت میلاد امام جواد وحضرت علی اصغر ( علیه السلام ) پیام تبریک راصادر کردند.

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ۱۰ رجب ۱۴۳۸ قمری مصادف با سالروز ولادت با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جواد (علیه السلام ) و همچنین سالروز ولادت حضرت علی اصغر (علیه السلام ) می باشد؛ دو شخصیت بزرگوار که دوستی با ایشان دوستی با خداوند و انکار ایشان برابر با برانگیختن خشم الهی است.

به راستی که امروز زمین و آسمان مهربان تر از همیشه به روی بندگان و مخلوقات سینه گشوده اند و امروز روز برآورده شدن حاجات و قبول دعاها از سوی حق تعالی می باشد؛ امام جواد الائمه (ع) فرزند مطهر و گرامی امام رضا (ع) در بخشندگی خورشیدی بی همتا می باشد و زبان از وصف اقیانوس کراماتِ حضرت علی اصغر (علیه السلام ) شهید شیرخوار کربلای معلی عاجز است.

همانطور که پیامبر نور و رحمت فرموده اند رجب ماه خداوند متعال می باشد و با نیم نگاهی به مناسبت های این ایام که برابر با ولادت و شهادت تنی چند از ائمه اطهار علیهم السلام و الصلوات است، پی می بریم که جایگاه ایشان نزد باری تعالی تا چه اندازه والا و برتر است که خداوند روز طلوع و غروب شان را در ماهی قرار داده است که پیامبرش می فرماید؛ ماهِ خاصِ خداوند است.

بی شک پیام توحیدی و دعوت آشکار امام جواد الائمه (علیه السلام ) و حضرت علی اصغر (علیه السلام ) چیزی جز انجام واجبات و مستحبات و پرهیز از محرمات و گناهان و زشتی ها نیست و اگر خواهان شفاعت این حضرات که نزد خداوند متعالی جایگاهی ویژه و بالا دارند، می باشیم باید برای جلب رضایت قلبی ایشان بکوشیم و همانا این مهم حاصل نمی شود مگر با عمل به دستورات الهی و احیای امر به معروف و نهی از منکر.

حسین فسائی، مسؤل بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور، فرا رسیدن این دو مناسبت فرخنده را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف )، مقام معظم رهبری، عموم شیعیان جهان، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه اعضای بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور تبریک گفتند.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x