اجتماعی استان اقتصادی تصاویر زنجان فرهنگ و هنر

باقری در مراسم معرفی رئیس جدید اداره پست لنجان: تحقق دولت الکترونیک بدون استفاده از زیر ساخت های پستی امکان پذیر نیست

باقری در مراسم معرفی رئیس جدید اداره پست لنجان: تحقق دولت الکترونیک بدون استفاده از زیر ساخت های پستی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره پست شهرستان لنجان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره پست شهرستان لنجان با حضورفرماندار و مدیر کل پست ، در فرمانداری شهرستان انجام و سپس مدیر کل با حضور در اداره پست شهرستان نسبت به تجلیل از رئیس سابق و معرفی سرپرست جدید اقدام نمود.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره پست شهرستان لنجان همزمان با ۹آذر۱۴۰۱ با حضور باقری مدیر کل پست استان اصفهان و محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .، در این مراسم با صدور حکمی از سوی حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان ، حجت اله یغمائی به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان لنجان منصوب و از تلاش‌ها و فعالیت های محمد علی قربانی رئیس پیشین این اداره توسط فرماندار و مدیر کل پست استان تشکر و قدردانی گردید.

حمید باقری در این مراسم طی سخنانی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در شهرستان و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با این مجموعه،به ارایه گزارش عملکرد پست شهرستان پرداخت وبا تشریح خدمات نوین پستی و خدمات ارایه شده به مردم در دوران کرونا و پسا کرونا ،سرویس های جدید که از مراجعه حضوری مردم به سازمانهاجلوگیری می کندرا معرفی نمود و سپس به اهداف و ماموریت های پست استان اشاره نمود.

وی ضمن اشاره به خدمات ومأموریت های شرکت ملی پست بیان داشت : تحقق دولت الکترونیک بدون پست مفهومی ندارد، وامروزه با توسعه شبکه های ارتباطی مجازی، همچنان مبادله اسناد و کالاها باید از طریق پست صورت گیرد.

مدیر کل پست در ادامه افزود: پست استان باهمدلی و همکاری پرسنل جهت کاهش ترددهای غیر ضروری و افزایش رضایتمندی مردم بعنوان رابطی امین و مورد اعتماد آماده ارائه ماموریت های جدید نیابتی سازمانها می باشد .

باقری با اشاره به اینکه استان اصفهان دومین هاب مرکزی پست کشور بعد از تهران است گفت، در کمترین زمان هاب مرکزی کشور را راه اندازی نمودیم که این اتفاق موجب تسریع در ارسال مرسوله و ایجاد امنیت و از همه مهمتر رشد اقتصادی استان شد.

وی با اشاره به اقدامات اساسی پست بعد از شیوع کرونا، توضیح داد: در دوسال گذشته ۱۵۰نفر شغل در پست استان ایجاد کردیم.

وبا تقویت نیروی انسانی وحجم زیاد مرسولات به سمت هوشمندسازی تجزیه مبادلات رفتیم و این کار از طریق نصب سیستم سورتینگ انجام شد .

محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیزضمن اذعان به امر مهم خدمات پستی به مزایای استفاده ازاین خدمات پرداخت واظهار داشت : در تمامی دوران نمی توان اقدامات اداره پستی را نادیده گرفت و پرسنل شریف پست در شرایط سخت نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند که جای قدردانی فراوان دارد.

وی ضمن تشکر از قربانی ، برای یغمائی سرپرست جدید پست شهرستان لنجان آرزوی موفقیت نمود وبیان داشت : تقویت ارتباط با مردم و روان سازی خدمت رسانی به آنان را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهید.

فرماندارافزود: اداره پست جزو دستگاه هایی هست که بیشترین میزان ارتباط با مردم را دارد، از این رو تقویت ارتباطات مردمی نقش بسزایی در رضایت مندی مردم از کلیت نظام اداری خواهد داشت.

سپس باقری با حضور در اداره پست شهرستان در جلسه ای ضمن معرفی حجت اله یغمائی بعنوان سرپرست جدید پست شهرستان از خدمات محمد علی قربانی تقدیر و تشکر نمود .

و ضمن گفتگو با پرسنل ،روند فعالیت پستی را مورد بررسی قرار داد . و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کاری درپست شهرستان مذکور قرارگرفت.

پرسنل نیز به بیان نظرات در خصوص مسائل کاری و مشکلات خود با مدیر کل پست استان پرداختند و باقری ضمن پاسخگویی به مواردمطرح شده توسط همکاران در راستای بهبود شرایط موجود رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x