اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده فرهنگ و هنر مرکزی

دانش آموزان به عنوان سفیران آب، ترویج دهنده فرهنگ مصرف بهینه در جامعه باشند

دانش آموزان به عنوان سفیران آب، ترویج دهنده فرهنگ مصرف بهینه در جامعه باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیر آبفای فریدونشهر گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران آب در خانواده و جامعه نقش مهمی در نهادینه کردن مصرف بهینه این مایع حیاتی دارند.

محمد رضا یبلویی، در چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در شهرستان فریدونشهر که با حضور ۱۲۰ دانش آموز دبستان شرف شهر برف انبار برگزار شد، بیان کرد: “آ” و “ب” به عنوان حروف تشکیل دهنده آب، نخستین واژه هایی است که دانش آموزان آن را فرا می گیرند و باید از همین دوران ابتدایی به عنوان مروجین و سفیران مصرف بهینه این مایع حیاتی در جامعه ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به محدود شدن منابع و ذخایر آبی در سراسر کشور بیان کرد: بر همه ما واجب است تا بیش از پیش در مراقبت از آب اهتمام ورزیم تا سال های خشکسالی را در کشور پشت سر گذاریم.

مدیر آبفای فریدونشهر با اشاره به این که در قرآن و روایات اهل بیت (ع) تاکید ویژه ای بر آب شده است، عنوان کرد: هشت آیه در قرآن کریم با موضوع آب نازل شده است و همچنین اهل بیت (ع) نیز تاکید ویژه ای بر استفاده درست و بهینه از این مایع پاک و مطهر دارند.

شایان ذکر است در ویژه برنامه چهاردهمین جشنواره نخستین واژه در شهرستان فریدونشهر برنامه های مختلفی از جمله اجرای سرود، دکلمه خوانی، شعر و مسابقه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان شرف برگزار شد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x