تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران قربانی سیاست های رافائل یا ریاست فدراسیون

پنجاه و پنجمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا در حالی در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. که از کل آسیا بیشتر از انگشتان دست کشورهای آسیایی در آن شرکت نکرده بودند .در اصل رقابت بین دو تیم ایران و عراق بود روسیه هم به تنهایی با خود اروپایی اش رقابت کرد .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز تعداد شرکت کنندگان تیم عراق تقریباً دو برابر تیم ملی ایران بود و در اصل رقابت بر سر نرسیدن تیم ایران به کاپ قهرمانی تیمی آسیا بود اینطور به نظر می رسد که مقدار پول های فدراسیون ایران رافائل هنوز سبیل او راچرب نکرده است.تیم پرورش اندام و بدنسازی ایران قهرمان بلامنازع تیمی جهان در ۱۶ سال اخیر این در حالی است که نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری در این مسابقات شرکت داده شوند به راحتی صاحب گردن آویز طلا نقره و بروز خواهند بود.

از بستن قرارداد آموزشی تجاری یا شاید ورزشی که بعد از موفقیت دکتر نصیرزاده و ریاست ایشان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با جناب آقای رافائل سانتانا خوزه ریاست فدراسیون جهانی هیچ کسی اطلاعاتی ندارد چون به هیچ وجه هیچ وقت در اختیار رسانه ها داده نشد .نکته بعدی حضور دوبرابری ورزشکاران عراقی در مسابقات آسیای قرقیزستان بودکاملاً برعکس عکس تیم ملی ایران که همراهان دوبرابری خود را به رخ عراقی ها می کشید.خارج از روابط پشت پرده برای رسیدن ورزشکار ایران بعد از فیلترهای بسیار همیشه با موفقیت همراه است به همین جهت فدراسیون برای تشویق بیشتر این عزیزان قهرمان تعداد همراهان خود را به دو برابر افزایش داد تا هزینه های ۵۰ الی ۶۰ میلیونی سفر هر نفر در تیم ملی را نه فقط بر دوش اسپانسر های مالی خود بلکه بر دوش خزانه بی پول فدراسیون گذارد .

جالبتر از همه اسامی افرادی است که تیم ملی را همراهی کرده اند ایوبی پسر با جناق ریاست فدراسیون که پایه ثابت تیم ملی در کلیه مسابقات جهانی و آسیایی هست احمد مهدیان …. سمت و علت همراهی…؟مجتبی هاشمی ….سمت و علت همراهی …؟مازیار رضایی از کشتی …سمت و پست در تیم ملی بدنسازی و علت همراهی.؟.صادق هاشمی ……..مدیر روابط بین المللل ..رضا سلطانی…….مدیر تیمهای ملی حسین جمشیدی….مدیر روابط عمومی ..و ۴ مربی که لزوم حضور آنها در تیم ملی خود یک گزارش کامل است ضمن اینکه دادن نامه شورای برون مرزی به تمامی مسابقات برون مرزی حتی تورنمنت های بی کیفیت در این مبحث نمی‌گنجد ولی خود نکته ای است قابل تأمل..جناب دکتر سجادی وزیر محترم ورزش لزوم این همه نابسامانی در این رشته ورزشی چیست ….؟

آیا مسایل روز فدراسیونهای ورزشی به شما اطلاع داده نمیشود این مطالب گوشه کوچکی از آشفتگی های این فدراسیون ورزشی در سالهای اخیر بوده است.

مهدی وزیری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت چرادر کرج خدمات پرداخت وامهای یارانه ای رآ بصورت آنلاین ندارد

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x