عصبانیت نمایندگان فیفا در مقابل رسانه‌های جهان و بی برنامه بودن ایران+ ویدئو / آنها هم کاپ را مُهر‌و‌موم کردند و بردند

عصبانیت نمایندگان فیفا در مقابل رسانه‌های جهان و بی برنامه بودن ایران+ ویدئو / آنها هم کاپ را مُهر‌و‌موم کردند و بردند

آبروی ایران مقابل رسانه‌های جهان و فیفا رفت+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، بی نظمی و بی برنمامگی در مراسم رونمایی از جام جهانی باعث عصبانیت نمایندگان فیفا شد و آنها هم کاپ را مُهر‌و‌موم کردند و بردند!

محمد پولادگر، معاون قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی گفت: همه می دانیم که حضور تیم‌های ملی کشورها در رویداد بزرگ جام جهانی بدون در نظر گرفتن هر نتیجه‌ای یک افتخار بزرگ است. در تاریخ جام جهانی و ورزش جهان، حضور کشورها با توجه به روند صعود به این مسابقات، نشان از عظمت کشورها دارد.

وی ادامه داد: قرار نبود در محضر بزرگان صحبت کنم. از این فرصت استفاده می‌کنیم و در برابر بزرگانی که برای اقتدار کشورمان جان خود را فدا کردند، سر تعظیم فرود می‌آورم و برای موفقیت و افتخار تیم ملی ایران در جام جهانی کنار همدیگر قرار می‌گیریم تا یک موفقیت برزگ برای ما رقم بخورد.

جواد خیابانی مجری این برنامه با شیوه‌ای عجیب از پیشکسوتان فوتبالی خواست روی سن بیایند تا با کاپ عکس یادگاری بگیرند. نحوه مجری گری خیابانی در این مراسم بسیار عجیب و قابل تامل بود. دعوت از پیشکسوتان به روی سن باعث بی نظمی در مراسم شد. در ادامه ویدیو آن را مشاهده می‌کنید:

حواشی که خیابانی آن را ایجاد کرد

بی نظمی در مراسم رونمایی از جام جهانی باعث عصبانیت نمایندگان فیفا شد و آنها هم کاپ را مُهر‌و‌موم کردند و بردند!

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x