اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی قم مرکزی

قدرت مرجعیت شیعه به رخ جهان کشیده شد

عنابستانی در تذکر شفاهی:

قدرت مرجعیت شیعه به رخ جهان کشیده شد

قدرت مرجعیت شیعه به رخ جهان کشیده شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آیت‌الله حائری در اقدامی شجاعانه مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد، لذا تاریخ به احترام او خواهد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از خبرگزاری مهر،علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در رابطه با رویدادهای اخیر در عراق گفت: یک بار دیگر نقشه دشمن برای ایجاد فتنه در میان شیعه با نقش آفرینی ویژه مرجعیت فهیم خنثی شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه باید به آیت‌الله حائری شیرازی که از شاگردان برجسته آیت‌الله محمدباقر صدر بوده است ادای احترام کنیم که به عنوان یک مجاهد بسیار برجسته در صحنه جهانی می‌درخشد. شهید صدر مردم را به آیت‌الله حائری ارجاع داده و ایشان هم در کتاب‌های مختلف خودشان مردم را به ولایت فقیه ارجاع داده بود.

عنابستانی ادامه داد: آیت‌الله حائری در یک اقدام شجاعانه همگان و مقلدان خود را به آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکا یک جا خنثی شده و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ به احترام آیت‌الله حائری خواهد ایستاد و همه ما به این مرد بزرگ ادای احترام کرده و برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنیم، همچنین در آستانه اربعین حسینی برای مردم عراق هم آرامش و پیشرفت را خواستاریم.

مریم نظری

منبع: مهر

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفر

این عنابستانی هرچند ک حرف درستی رو زده ولی بااون کاری ک توی خط ویژه با سرباز بنده خدا کرد خیلی تو مخه!! اصلا حرف نزنه بهتره

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x