اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را به عموم مردم به ویژه دولتمردان خدوم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با صدور پیامی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشت.
متن پیام به شرح زیر است:
هفته دولت؛ تجلی بخش روزهای پرشور خدمتگزاری، یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد انقلاب و شهیدان رجایی و باهنر است که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.
دوران مسوولیت این دو شهید بزرگوار هرچند کوتاه بود اما امروز به عنوان یک الگوی تمام نما در عمل به مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی مطرح هستند و بی شک نقش امروز ما، ترویج ادامه راه این دو شهید و رسالت بزرگشان در جامعه است و این هفته فرصتی است که دولتمردان با تجدید میثاق با آرمان های این شهدا برای ادامه دادن راه آنان، هم قسم شوند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و امیدوارم همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند:« ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می کردند» بتوانیم در کنار مردم و برای مردم خدمت کنیم.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x