اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

مستمری ویژه به مددجویان مناطق سیل زده پرداخت شد

مستمری ویژه به مددجویان مناطق سیل زده پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مددجویان کمیته امداد استان اصفهان آسیب دیده از سیل اخیر، مستمری ویژه دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اعزام تیم امدادی برای بررسی میزان خسارات وارده در سیل اخیر به خانواده های مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: با توجه به آمارهای بدست آمده ۱۳ شهر و ۸۰ روستا از این حادثه طبیعی دچار آسیب شدند.
کریم زارع با بیان اینکه پس از بررسی های انجام شده و شناسایی میزان خسارت، مستمری ویژه به خانواده های سیل زده پرداخت شده است، ادامه داد: در مردادماه براساس بعد خانوار برای کمک فوری به تامین معیشت، به حساب ۲۰۳ نفر از مددجویان به میزان یک ماه مستمری ویژه پرداخت شده است.
وی با اشاره به میزان خسارت وارد شده به ساختمان ها و اقلام ضروری زندگی خانوارهای تحت حمایت، افزود: واحدهای مسکونی و تعداد لوازم ضروری زندگی مددجویان که در این حادثه آسیب دیده، شناسایی و با برنامه ریزی دقیق به فوریت اقدام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در حادثه اخیر احشام روستائیان نیز دچار تلفات شدند، افزود: در این قبیل بحران های طبیعی برای بازگشت دوباره مددجویان به زندگی عادی خود و ایجاد بستر توانمندسازی در تامین معاش، نیاز به مساعدت و مشارکت خیران و نیکوکاران است تا در کنار اعتبارات ویژه بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x