اجتماعی استان دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان اصفهان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، کریم زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: در دنیای امروز و با توجه به تبلیغات دشمنان اسلام و شیعه که همه تلاش خود را به کارگرفته اند تا از دل بستگی شیعیان به ائمه اطهاربکاهند، رسالت دستگاه هایی که با اقشار آسیب پذیر جامعه ارتباط دارند دو چندان شده و همکاری های آنها می تواند در بالا بردن آگاهی عموم مردم تأثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: کمیته امداد همواره یکی از رکن های اساسی فعالیت های خود را در زمینه ارتقای سطح دانش و بینش مددجویان بناگذاشته و همه ساله و در قالب طرح های فرهنگی از جمله شوق زیارت ، با کمک خیران و نیک اندیشان در تلاش است تا تعداد زیادی از خانواده های تحت حمایت را به سفرهای معنوی و زیارتی اعزام کند.
زارع همچنین با اشاره به همکاری همیشگی این نهاد با ستاد توسعه و بازسازی عتبات، افزود: امضای این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد تعامل، هماهنگی،همبستگی و هم افزایی منابع و امکانات موجود هر دو دستگاه در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات به محرومان و اقشار آسیب است و امیدواریم نتایج موثری نیز در پایان امرحاصل شود.
همچنین در ادامه عسکری رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، گفت: تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک کمیته امداد و ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات منعقد شد، تا در حوزه‌های مختلف از جمله شناسایی نیروهای متخصص در زمینه اعزام زائرین، شناسایی زیارت اولی ها، شناسایی خادمیاران ، بهره گیری از مواکب ستاد در خصوص خدمت رسانی به زائرین و سایر موارد، همکاری‌های موثری را داشته باشیم.
زارع در پایان از مردم خیر اندیش و نیکوکار استان دعوت کرد تا در همه سال و به خصوص در ایام اربعین حسینی، نذورات خود را باهدف خدمت رسانی بهترو موثرتر به زائرین عتبات عالیات بویژه زیارت اولی ها، به دفاتر یا مراکز نیکوکاری همکار با این نهاد در سراسر استان ارائه کنند.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x