اجتماعی تهران چندر رسانه دین و اندیشه

پیام تسلیت علی شادزی به مناسبت فرارسیدن تاسوعاو عاشورای حسینی

علی شادزی درپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

علی شادزی مدیرنمایشگاهای داخلی وخارجی جامعه اسلامی کارگران کشوردرپیامی تاسوعا وعاشورای حسینی را به مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی وسفینه النجاه

دو دســت بــــریده اش کــــافیست…بــــرای گــــــرفتن دســـت تمــــام عـــــالمیــــــان ..ألسَلاَمُ عَلَیکَ یَا أبوُالفَضل اَلعَبّاس تاسوعا بزرگداشت شهادت اسوه ایثار و ادب و دلاوری و وفا و حق‌گذاری عباس بن علی(ع) است و با گذشت بیش از هزار و سیصد سال، هنوز تاریخ، روشن از کرامت‌های اوست و نام او با وفا و ادب و مردانگی همراه است.

آن سردار فداکار با لبی تشنه و جگری سوخته، پا به فرات گذاشت، امّا جوانمردی و وفایش نگذاشت که او آب بنوشد و امام و اهل ‏بیت(ع) و کودکان تشنه کام باشند. لب تشنه از فرات بیرون آمد تا آب را به کودکان برساند.خود از آب ننوشید و فرات را تشنه لب‌های خویش نهاد و برگشت و دستِ عطش فرات، دیگر هرگز به دامن وفای عباس نرسید.

این ایثار را کجا می‏توان یافت و این همه فداکاری مگر در واژه می‌گنجد و با کلام قابل بیان است؟ دستان ابواالفضل(ع) قلم شد و این دست‌ها برای آزادگان جهان علم گشت و عباس آموزگار بی‌بدیل فتوّت و مردانگی در تاریخ شد و چه به حق او را غیرت‌الله العظمیم نامیده‌اند.

عاشورا فرهنگ انسان سازی است که بشرامروز بی شک برای رسیدن به کمال نیازمند درک و فهم عمیق آن است .جامعه ی بشری ،نیازمند آنست تا جهاد تبیین عاشوراشکل گرفته و بطور ویژه ،مکتب مولایمان را تشریح نماید و این درک و فهم و شناخت مقامات عاشورا , مقدمات تبعیت و شناخت حسین زمان(ع) ،حضرت صاحب زمان (عج) را فراهم آورد .

بی شک ما در مورد کوتاهی های انسان های هم عصر با واقعه ی کربلا مواخذه نخواهیم شد ولی مطمینا عدم لبیک ما به حضرت صاحب الزمان (عج) و کوتاهی ها ی ما در تبیین مکتب امام عصر (عج) شرایط عقوبت ما را فراهم خواهد آورد .لذا لازم و واجب است تلاشی مضاعف برای تبیین عاشورا و مکتب آن داشته باشیم .

امروز نیز این آرمان حسینی را رهبر فرزانه‌، حضرت ‌آیت‌الله‌ العظمی ‌امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با قوت پیش می‌برد و ملّت قهرمان و انقلابی ایران، ولایت‌مدارانه و با درک شرایط زمان همانند اصحاب بزرگ امام حسین (ع)، رهبر و فرمانده عزیزشان را حمایت و پیروی می‌کنند تا جبهه‌ی مقاومت و جبهه‌ی انقلاب اسلامی در این برهه‌، بیش از پیش متحد و با اقتدار مقابل‌ جبهه‌ی استعمار جهانی بایستند و ان‌شاءالله، به ظهور مولا و مقتدا و امام عصر و صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) که صاحب عزای این ایام است، برسد و خداوند تبارک و تعالی برای شفای دل تمامی عزاداران در فرج مبارکش تعجیل نماید.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به یکایک عزاداران حسینی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید است عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله(ع) در این روز های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع گردد.

علی شادزی مدیر نمایشگاهای داخلی وخارجی جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x