اجتماعی استان اقتصادی دین و اندیشه

اشتغال مددجویی، دریچه ای بسوی توانمندسازی

اشتغال مددجویی، دریچه ای بسوی توانمندسازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۸۷۶ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان از مسیر کاریابی، هدایت یا راهبران شغلی ایجاد شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده‌های نیازمند را از فعالیت‌های اساسی این حوزه دانست و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه ایجاد هزار و ۸۷۶ فرصت شغلی از مسیر کاریابی، هدایت یا راهبران شغلی برای مددجویان فراهم شده است.
رضایی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات حوزه اشتغال تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سال جاری، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغال به مددجویان اعطا شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه علاوه بر افزایش فرصت‌های شغلی، کیفیت بخشی بر اجرای طرح‌ها با هدف افزایش درآمد مجریان نیز مدنظر است، گفت: امیدواریم بتوانیم با تحقق برنامه‌های تدوین شده تا پایان سال جاری، در زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان به ویژه در مسیر حمایت از مشاغل نوین و دانش بنیان گام‌های موثری برداریم.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x