اجتماعی استان

تامین نظم و امنیت،ماموریت حیاتی فراجا

تامین نظم و امنیت،ماموریت حیاتی فراجا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های ارزنده نیروهای انتظامی، تامین نظم و امنیت کشور را، ماموریت حیاتی فراجا عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، “رحمت الله فیروزی پور” نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان نظنز، با سرهنگ “مهدی کریمی” فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با ارزیابی مثبت خود از تلاش های ارزنده و موفقیت های پلیس بیان داشت: تامین نظم و امنیت وظیفه ای سنگین و ماموریتی حیاتی است که فراجا صادقانه این مسئولیت را بردوش می کشد. خدمات صادقانه پلیس به شهروندان قابل تقدیر و تشکر بوده و مردم نیز قدردان این زحمات و تلاش های شبانه روزی هستند.
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر همچنین از تمهیدات و اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز که میزبان حضور هزاران زائر زیارت حرم مطهر آقا علی عباس (ع) است، تشکر و قدردانی کرد.
رحمت الله فیروزی پور در این دیدار برای فرمانده کل انتظامی کشور سردار “حسین اشتری”، فرمانده انتظامی استان اصفهان سردار “محمدرضا میرحیدری” و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی آرزوی سلامتی و موفقیت و از قسمت های مختلف ستاد فرماندهی بازدید کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x